וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דניאל פרץ לא היה צריך את הפתק, זה היה כדי שהשחקן מולו יחשוש"

28.9.2022 / 9:46

שוער הצעירה הכיר היטב את הבועטים האירים, אבל המלחמה הפסיכולוגית השתלמה. מאמן השוערים: "בסוף זה היה הוא והאינטואיציות". וגם: מה יגרום לו לחשוף מה היה כתוב בפתק?

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

הרבה אירועים התרחשו אמש במשחקה של הנבחרת הצעירה שעלתה ליורו 2023 אחרי ניצחון על אירלנד בפנדלים. אחד מהם, שדובר בו רבות, היה הפתק שדניאל פרץ הגיע איתו לדו קרב הפנדלים. בסביבתו של השוער הבהירו שהוא פעל לפי האינטואציות והניתוחים שעבד עליהם לאורך הימים האחרונים, אך ההתעכבות על קריאת הפתק הייתה פסיכולוגית בלבד.

"דניאל אפילו לא התעמק כי הוא ידע מה היה הניתוח של הפנדלים עוד לפני כן", הסבירו בסביבתו, "הוא פתח את הפתק וקרא בעיקר כדי שהשחקן שמולו יחשוש".

למרות הפן הפסיכולוגי בנבחרת אכן ניתחו את בועטי הפנדלים האירים - משימה עליה הופקדו האנליסט לירון גלאט ומאמן השוערים ויקטור בוחניק.

"אחד הבועטים שחשבנו שיבעט יצא, אז היה לנו ניתוח על ארבעה מהבועטים" סיפר בוחניק לוואלה! ספורט, "ב-90 אחוז מהבעיטות צדקנו לאן תלך הבעיטה, אבל בסופו של דבר זה היה דניאל עם האינטואיציות שלו".

דניאל פרץ שוער ישראל הצעירה. דני מרון
גיבור ההעפלה. פרץ/דני מרון

בוחניק שהגיע ביחד עם גיא לוזון לנבחרת הצעירה, עבד עם פרץ לראשונה והוסיף: "אני לא יודע אם הוא באמת קרא את הפתק או רק שיחק עם המגבת כדי להיכנס לראש של השחקנים, זה שלו ובסוף היה גם מזל ואלוהים היה איתו. הפנדל של קארצב הלך מתחת לבטן של השוער האירי ודניאל הצליח מתחת לבטן לעצור את הפנדל של האירים - אז לפעמים זה גם מזל".

בוחניק מבין שייתכן ופרץ לא יהיה חלק מהנבחרת הצעירה בהמשך ויכול להיות שגם ביורו 2023 יגיע רק למשחק השני בשל משחקי מוקדמות היורו לנבחרות בוגרות. "יש שוערים טובים כמו עומר ניראון ושריף כיוף שיש להם הרבה פוטנציאל", אמר מאמן השוערים,"נתעסק במי שיהיה, אין ספק שדניאל פרץ הוא שוער מחונן ושונה מאוד מהשחקן הישראלי הממוצע".

אחרי אינספור ההשערות לגבי תוכנו של הפתק, פרסם פרץ ציוץ משועשע בחשבון הטוויטר שלו בו הבטיח לחשוף מה היה כתוב בו, אבל רק אם הציוץ יזכה ל-10,000 לייקים...

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully