וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל עוד ג'רארד פיקה בברצלונה, ליאונל מסי לא מוכן לחזור"

בספרד מדווחים כי החלוץ הארגנטינאי החליט שלא להאריך חוזה בפריז סן ז'רמן, אך חזרתו לקטלאנים בעונה הבאה תלויה בשחרור הבלם הספרדי

תקציר משחק הידידות: ארגנטינה - הונדורס 0:3/ספורט1

השחקן הגדול בתולדות ברצלונה ויש שיאמרו הטוב בהיסטוריה, ליאונל מסי, קיבל החלטה שלא להמשיך מעבר לחוזה הקיים שלו בפריז, והוא צפוי לעזוב את המועדון מעיר האורות בסוף העונה הנוכחית. החלוץ הארגנטינאי היה מקושר בקיץ האחרון לחזרה אפשרית בברצלונה, בעיקר לאחר שז'ואן לאפורטה הביא את צ'אבי כמאמן ראשי ועם מסע רכש מרשים בקיץ בדמותם של רוברט לבנדובסקי, ראפיניה וז'ול קונדה.

בבירה הקטלאנית מדווחים כי בסביבתו של מסי משוכנעים שהוא לא ימשיך במדי אלופת צרפת, אך החזרה שלו לברצלונה גם היא לא נראית קרובה כרגע, בעיקר בגלל ג'רארד פיקה. כזכור, על פי השמועות, בלם הבלאוגרנה שוחח עם לאפורטה כשזה נבחר לנשיאות הקבוצה ודחף למכירתו של הפרעוש. כעת, מקורביו של מסי טוענים כי הכוכב הארגנטינאי לא מוכן לשוב למדי האקסית עד שפיקה יעזוב את המועדון.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ג'רארד פיקה חוגגים. רויטרס
הבלם יעזוב בעקבות הגעת הפרעוש? ג'רארד פיקה וליאונל מסי/רויטרס

הדם הרע בין השניים נראה לעין לאחר שמסי עזב את ברצלונה לטובת פריז סן ז'רמן, ובמסיבת העיתונאים בה הוא נפרד מהמועדון, הבלם הספרדי נראה, לטענת סביבתו של מסי "מזוייף ואינו בכה". פיקה בעונה האחרונה נדחק לקצה הספסל של צ'אבי ובהחלט נראה כעדיפות האחרונה בעמדת הבלם של המאמן הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully