וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "הסיפור של מסי בברצלונה לא נגמר, יש עוד פרק יפהפה לכתוב"

נשיא ברצלונה סיפק הצהרות מפתיעות בנוגע לעתידו של הארגטינאי: "לא הייתה ברירה אלא להיפרד, אבל אני מרגיש שיש לי חוב כלפיו"

תקציר ה-0:1 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה בלאס וגאס/ספורט1

ברצלונה עדיין מקווה לקאמבק של ליאו מסי - או לפחות כך טוען ז'ואן לאפורטה. נשיא המועדון התראיין ל-ESPN וסיפק אמירות מפתיעות שלא משתמעות לשתי פנים - הוא רוצה את הכוכב הארגטינאי בחזרה.

"מסי הוא הכל בברצלונה. הוא נגע כאן בשמיים, והגיע להישגים היסטוריים. הוא השחקן הכי גדול שהגיע למועדון מאז יוהאן קרויף. היינו חייבים להיפרד כי המועדון גדול יותר מכל שחקן, אבל אני חושב שאחריותנו היא לוודא שיהיה לזה סוף אחר. אני רוצה לקוות שהסיפור של מסי בברצלונה עוד לא הסתיים, ושנמצא עיתוי טוב לכתוב פרק סיום יפהפה", אמר הנשיא.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
"חובתנו לכתוב פרק סיום יפה יותר". מסי בוכה בפרידה מברצלונה/רויטרס

כזכור, מסי עזב את ברצלונה בקיץ הקודם על רקע חובות הענק של המועדון, שנותרו מאז ימי שלטונו של הנשיא הקודם ז'וספ מריה ברתומאו. מסי חתום בפריז סן ז'רמן עד סוף העונה הקרובה ולפי דיווחים הצרפתים מנסים לשכנע אותו לחתום לעונה נוספת. לפי דיווחים נוספים, התוכנית שלו היא לעבור בתום העונה ל-MLS ולסיים את הקריירה בארצות הברית, אבל לאפורטה לא מרים ידיים.

"מבחיה מוסרית, כנשיא ברצלונה, אני מרגיש שיש לי חוב כלפי ליאו. עשיתי מה שהייתי צריך לעשות בקיץ שעבר, אבל כן, ברמה האישית אני בהחלט מרגיש שאני צריך להחזיר לו משהו", חתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully