וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג: "ויתרתי על 100 מיליון דולר בשביל לא להתחסן"

כוכב ברוקלין נטס גילה עד כמה היה מוכן להרחיק לכת עם ההתנגדות לחיסון נגד קורונה: "היה חוסר ודאות לגבי עתידי בליגה ובקבוצה"

דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת של וושינגטון לקראת פתיחת העונה/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

את הנכונות של קיירי אירווינג להרחיק לכת עם סירובו להתחסן נגד נגיף הקורונה כבר הבנו בעונת 2021/22, כאשר כוכב ברוקלין נטס הפסיד את כל משחקי הבית עד לסוף חודש מרץ בשל מדיניות החיסונים בניו יורק. עם זאת, הלילה (בין שני לשלישי) אירווינג סיפר על הוויתור שעשה בפן הכספי על מנת לעמוד מאחורי אותה החלטה.

"ויתרתי על 100 מיליון דולר בהארכת חוזה לארבע שנים בעצם ההחלטה שלי לא להתחסן", אמר קיירי במהלך המדיה דיי של הנטס. "הייתה מידה מסוימת של חוסר ודאות לגבי העתיד שלי, האם אהיה בליגה הזאת, האם אהיה בקבוצה הזאת. אז הייתי צריך להתמודד עם נסיבות החיים האמיתיים הללו, של לאבד את מקום העבודה בגלל ההחלטה הזו".

אירווינג בן ה-30, שמימש את האופציה לשנה רביעית בחוזהו וירוויח בעונה הקרובה 36.5 מיליון דולר, אמר כי לתחושתו, ההתעקשות של ברוקלין בנוגע לחיסון היוותה אולטימטום כדי שיחתום על הארכת ההתקשרות עם הקבוצה: "היינו אמורים לסגור הכל לפני מחנה האימונים, וזה פשוט לא קרה בגלל כל הנושא הזה של מחוסן או לא מחוסן. הבנתי את העמדה שלהם ונאלצתי לחיות עם זה. היה קשה לבלוע את הגלולה הזו, למען האמת".

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. Dustin Satloff, GettyImages
ויתר על 100 מיליון דולר. קיירי אירווינג/GettyImages, Dustin Satloff

הג'נרל מנג'ר של הנטס, שון מארקס, התייחס לדבריו של הגארד במסיבת העיתונאים: "לא ניתן כאן שום אולטימטום. אנחנו רוצים שכל האנשים כאן יהיו מהימנים. העניין הוא לא להציב אולטימטום לבן אדם כדי שיתחסן. זו בחירה אישית לחלוטין. אני תומך בקיירי. ברגע שנכנסו ההגבלות לגבי חיסונים וידענו שזה ישפיע על משחקי הבית, אז נתקעו השיחות על החוזה".

מארקס הוסיף: "אני שומע את מה שהוא אמר והמסקנה שלי היא שהוא מחויב. הוא מבין שכדי להיות שחקן חופשי ולקבל את מה שמגיע לו, הוא צריך להראות מחויבות. אנחנו שמחים לתמוך בו בכל דרך אפשרית במהלך העונה הקרובה, כדי לוודא שהוא בריא ומוכן לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully