וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי לאחר הקאמבק: "המטרה שלי הייתה לנקוט עמדה עבור החופש"

הכוכב שהופיע לראשונה העונה במשחק בית של ברוקלין אמר בסיום ההפסד 119:10 לשארלוט: "מה שאני עושה לא קשור רק אליי"

דני אבדיה אחרי הניצחון על הלייקרס/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

הופעת הקאמבק של קיירי אירווינג אמנם לא הסתיימה בתוצאה הרצויה מבחינתו ומבחינת ברוקלין, אך הגארד בהחלט נראה מחוייך לאחר שחזר לשחק כדורסל במגרשה הביתי של קבוצתו לראשונה העונה. קיירי קלע 16 נקודות והוסיף 11 אסיסטים, אך פגע רק ב-6 מ-12 מהשדה וירד מנוצח 119:110 יחד עם חבריו בידי שרלוט בזכות הופעה נהדרת של לאמלו בול (33).

"כמעט לא ישנתי בלילה", אמר קיירי שערך הלילה את משחקו הראשון בברוקלין, אחרי שתקנות הקורונה שונו ואפשרו לשחקן הלא מחוסן לשחק גם במדינת ניו יורק. "אני לא לוקח כמובן מאליו את מה שקרה הערב, זה היה היסטורי. אני שמח שהייתה לא ההזדמנות להיות על הפרקט עם האחים שלי והשארתי הכול על הפרקט. זו לא התוצאה שרצינו, וגם לא קלעתי כמו שהייתי רוצה, ובגדול - שום דבר ממה שרצינו שיקרה לא קרה וככה זה בכדורסל. עם זאת, זה היה מרגש מאוד לחזור ואני מרגיש בר מזל".

בנוסף לתחשותיו לאחר הקאמבק, נשאל קיירי לגבי המורשת אותה היה רוצה להשאיר: "הבהרתי תמיד שמה שאני עושה אף פעם לא קשור רק אליי. אני חושב שהמורשת שלי תיכתב בעיקר על ידי האנשים שהשפעתי עליהם ואלה שהשפיעו עליי. זה הרבה יותר גדול מכדורסל. כל מה שאני מרוכז בו זה הכאן ועכשיו ולהמשיך למשחק הבא".

קיירי המשיך: "המטרה במה שעשיתי העונה הייתה לנקוט עמדה בנושא שאני מאמין בו - חופש. החופש לקבל החלטות בנוגע לחיים שלך מבלי שמישהי יגיד לך מה לעזאזל אתה צריך לעשות. יש לי קוד מוסרי מאוד גבוה בכל הנוגע לכנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully