וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מתעודדת ומחדדת: "6 נקודות נגד מכבי חיפה הן חובה"

לוקאטלי, ראביו ואולי גם קייזה אמורים להיות כשירים לירוקים. ביובה מנסים להרגיע את ולאחוביץ' ובונים על "חודש של גאולה"

תקציר: מונצה - יובנטוס 0:1/ספורט1

בצל המשבר המקצועי של יובנטוס, באיטליה מצהירים שהגברת הזקנה מקווה ל"חודש של גאולה" באוקטובר, שחלק ממנו יהיה שני משחקים נגד מכבי חיפה בתוך שישה ימים (5 ו-11 באוקטובר). כמו האלופה הישראלית, גם יובה הפסידה לפריז סן ז'רמן ובנפיקה ובארץ המגף הזכירו היום ש"כדי לשמור על סיכוי לעלות לשמינית הגמר, שש נקודות נגד מכבי חיפה הן בגדר חובה".

התקשורת סביב הגברת הזקנה עוסקת בימים האחרונים בכושר הירוד יחסית של דושאן ולאחוביץ', שנראה עצבני במשחקים האחרונים ולא הצליח לכבוש במשחקים המאכזבים נגד סלרניטנה ומונצה, כמו גם בשני המחזורים הראשונים בליגת האלופות.

מאסימו מאורו ששיחק ביובנטוס בשנים 1985-1989 וזכה איתה באליפות, אמר: "ולאחוביץ' חייב להפסיק להתרכז במלחמות עם הבלמים היריבים. כשהוא יעשה את זה, הוא יכבוש בקלות. הוא צריך להתנהל בחוכמה ובגרות ולא לצעוק ולריב כל הזמן עם שחקני היריבה. תמיד יהיה בלם שצמוד אליו, אף אחד לא ייתן לו שני מטר וחופש לבעוט - והוא צריך ללמוד להתמודד עם זה".

שחקן יובנטוס, דושאן ולאחוביץ'. Jonathan Moscrop, GettyImages
נראה עצבני מאוד במשחקים האחרונים. ולאחוביץ'/GettyImages, Jonathan Moscrop

בינתיים יש גם חדשות טובות ביובנטוס. מנואל לוקאטלי, אדריאן ראביו ואלכס סנדרו חזרו לאימונים מלאים ועשויים לשחק נגד בולוניה ביום ראשון. פדריקו קייזה אמור לשוב לפעילות מלאה עד סוף השבוע ומסימיליאנו אלגרי שנמצא תחת ביקורת חריפה, מקווה שהחזרות הללו יפיחו רוח חדשה אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

לעומת זאת, עדיין לא ברור אם פאביו מירטי יוכל לשחק נגד מכבי חיפה. הקשר שבגיל 19 הפך לשחקן מן המניין ביובנטוס, נפצע בקרסול במשחקה של הנבחרת הצעירה של איטליה נגד מקבילתה האנגלית והוחלף. הוא אמור לחזור לפעילות בסמוך למשחק נגד מכבי חיפה, אבל כאמור עדיין לא ברור אם יהיה כשיר. פול פוגבה מגביר קצב, אבל לא יהיה כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully