וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס הודיעה למכבי חיפה: "לא נפשיר לכם עוד כרטיסים"

25.9.2022 / 13:32

ראשי הביאנקונרי סירבו לבקשה של האלופה הישראלית להקצאה נוספת לקהל הירוק בטורינו. בקבוצה הביעו תמיכה באצילי: "לעומר יש בית חם ואנחנו נעשה הכל לשמור ולחבק אותו"

מערכת וואלה

יובנטוס הודיעה היום (ראשון) לראשי מכבי חיפה כי היא מסרבת לבקשת המועדון להפשיר עוד כרטיסים לטובת אוהדי הירוקים מישראל.

כזכור, בחיפה הגישו בקשה רשמית לקבוצה האיטלקית להוסיף כרטיסים נוספים לאוהדיה, לאחר שכל 2400 הכרטיסים שהוקצו לקהל הירוק באצטדיון בטורינו נמכרו. ההודעה של הביאנקונרי עשויה להותיר מאות אוהדים שמחזיקים בכרטיס טיסה לאיטליה ללא כרטיס למשחק עצמו. במועדון החיפאי אף הודו במכתב רשמי לאוהדים שלמעשה אחוזים מהכרטיסים שניתנו לחברת דיזנהאוז לא חולקו לפי הקדימויות שהמועדון עצמו החליט עליהם. ברשתות החברתיות עלה שלא מעט אוהדים רכשו כרטיס חבר מועדון של הקבוצה האיטלקית, זאת על מנת לרכוש כרטיסים ליציעים של המקומיים, אך למרות כך, יתכן ומאות אוהדים אחרים יתקלו בבעיה ולא יוכלו להיכנס לאצטדיון.

עומר אצילי מגיב למכבי חיפה אחרי שריקות הבוז במדי הנבחרת. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
קיבל תמיכה מהמועדון הירוק. עומר אצילי/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בעניין אחר, לאחר שריקות הבוז שספג כוכב הקבוצה, עומר אצילי, במשחקה של נבחרת ישראל נגד אלבניה, הביעו במועדון תמיכה פומבית בשחקן: "אנחנו יודעים עד כמה עומר מצטער והמשיך הלאה בחייו, לעומר יש בית חם ואנחנו נעשה הכל לשמור ולחבק אותו", אומר גורם במועדון. בהמשך, אצילי פרסם פוסט בו הוא משתף את הודעת התמיכה של האלופה הישראלית וכתב: "אוהב אתכם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully