וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ביקשה מיובנטוס כרטיסים נוספים למשחק האלופות

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 12:24

כל ה-2,300 הכרטיסים שהוקצו לירוקים נגמרו, כאלף אוהדים נוספים צפויים להיות בטורינו אף שאין להם כרטיס. חלק מהאוהדים הירוקים הפכו חברי מועדון של יובנטוס, כדי לרכוש כרטיסים למשחק. מוחמד ושרי צפויים להיות כשירים למכבי ת"א, ניסיון נוסף לצירוף כנעאן

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:3 על מכבי חיפה/ספורט1

ראשי מכבי חיפה פנו רשמית להנהלת יובנטוס בבקשה לקבל כרטיסים נוספים למשחק בטורינו ב-5 באוקטובר. הירוקים מכרו את כל 2,300 הכרטיסים שהוקצו להם, אולם במועדון קיבלו מאות הודעות מצד אוהדים המחזיקים בכרטיסי טיסה, שלא הצליחו להשיג כרטיס למשחק במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגת האלופות.

ההערכה היא שמלבד 2,300 האוהדים שרכשו כרטיסים, יש עוד כאלף נוספים שיהיו בטורינו ללא כרטיסים. לפיכך בחיפה שלחו מכתב רשמי עם הבקשה, בתקווה שהגברת הזקנה תיעתר לבקשה. בינתיים, כך לפי הרשתות החברתיות, לא מעט אוהדים ירוקים קונים כרטיסים ליציעי יובנטוס. לפי החוק של הקבוצה המארחת, יש צורך להוכיח שאתה מקומי כדי להיכנס לאצטדיון, כך שלא מעט אוהדי חיפה רוכשים במקביל גם כרטיס חבר מועדון של יובנטוס.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
הדרישה לכרטיסים גבוהה מאוד. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

האלופה ממשיכה בהכנות למשחק מול מכבי תל אביב בשבוע הבא כאשר ההערכה שעלי מוחמד וצ'ארון שרי יהיו כשירים. בחיפה ממשיכים גם בניסיונות החיזוק כאשר השם המועדף מבחינת הצוות המקצועי הוא מוחמד כנעאן. הבעלים יעקב שחר שוחח ישירות עם ג'קי בן זקן ובחיפה ינסו לצרף את הקשר שגדל במחלקת הנוער של הירוקים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully