וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "שמח שהשחקנים הגיבו טוב, ככה נמצא את הזהות שלנו"

24.9.2022 / 20:54

מאמן מכבי תל אביב שאב עידוד מהמחצית השנייה בהפסד לאנאדולו אפס: "אלו החוויות שאנחנו צריכים כדי להיות יותר טובים"

מערכת וואלה

מכבי תל אביב נעלה הערב (שבת) את משחקי ההכנה האירופיים שלה לקראת עונת 2022/23 עם הפסד 87:81 לאנדולו אפס במשחק על מקומות 3-4 בטורניר ינאקופולוס. הצהובים הפסידו בארבעה מחמשת משחקי ההכנה וכעת ישובו לארץ ויחלו בהכנות לרבע גמר גביע ווינר ביום שלישי הקרוב נגד הפועל גלבוע/גליל. לורנזו בראון יחל להתאמן עם הקבוצה השבוע ועשוי לשחק באמצע השבוע.

כמו בהפסד ביום שישי למילאנו, גם הפעם מכבי תל אביב פתחה טוב, אבל רבע שני של 38:15 העלה את הטורקים לפער גדול. מכבי הגיבה במחצית שנייה טובה, חזרה למשחק, אך לא הצליחה לצאת עם הניצחון. וייד בולדווין השלים טורניר טוב ביוון עם 20 נקודות, כשג'וש ניבו, בונזי קולסון וג'רל מרטין שנראו לא טוב בשישי, קלעו 14, 14 ו-11 נקודות בהתאמה.

שחקן מכבי תל אביב, ג'רל מרטין, עם המאמן עודד קטש. paobc, אתר רשמי
קטש עם מרטין הערב באתונה/אתר רשמי, paobc

"שיחקנו יום אחרי יום נגד עוד קבוצה טובה שחסרה שחקנים. שוב פתחנו טוב, די ניצחנו את כל הרבעים מלבד הרבע השני, היה משחק מאוד מוזר", סיכם עודד קטש את המשחק והטורניר, "אנחנו עדיין מנסים למצוא את הקצב שלנו, למצוא סוגי הרכבים. ברבע השני איבדנו את זה, מה שהטריד אותי יותר שמבחינת הרוח נשברנו וצריך ללמוד מזה, אמרתי את זה גם במחצית".

קטש הוסיף: "לא צריך להסתכל רק על התוצאה, יהיו לנו עליות וירידות. אני שמח שהשחקנים הגיבו טוב, ככה נמצא את הזהות שלנו, את הזהות של הקבוצה, נהיה הרבה יותר קשוחים, זה לא רק בשרירים אלא גם בראש. קבוצה חדשה, עד שתיבנה פה מנהיגות מסוימת, ושחקנים יהיו יותר ווקאלים, אלו החוויות שאנחנו צריכים כדי להיות יותר טובים, יש לנו עוד דרך ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully