וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד רביעי בחמישה משחקים: מכבי ת"א נכנעה לאנאדולו אפס 87:81

הצהובים סיימו במקום האחרון בטורניר ינאקופולוס. הטורקים ברחו בעזרת רבע שני של 15:38 וגם מחצית שנייה טובה לא עזרה לחבורה של קטש להשלים קאמבק

מערכת וואלה

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שבת) לאנאדולו אפס 87:81 במשחק השני שלה בטורניר ינאקופולוס באתונה. הצהובים סופרים כבר ארבעה הפסדים מחמישה משחקי הכנה ונראה שיש להם עוד הרבה עבודה כדי להיות מוכנים לפתיחת היורוליג בעוד פחות משבועיים. ביום שלישי מכבי תשחק נגד הפועל גלבוע גליל ברבע גמר גביע ווינר.

הקבוצה של עודד קטש דווקא נראתה לא רע בשלושה מארבעת הרבעים, אבל קרסה לחלוטין ברבע השני, בו הטורקים רצו ל-15:38 ובעצם יצרו יתרון שסימן להם את הדרך לניצחון. המחצית השנייה של מכבי הייתה טובה מאוד, כשקטש העלה הרכב גבוה והקבוצה שלו הצליחה לעצור מעט את ואסיליה מיציץ'. הצהובים הורידו את המינוס עוד ועוד, אבל בסופו של דבר הפסידו לעוד קבוצת יורוליג, אחרי 80:71 למילאנו אתמול. לאחרונה הצהובים גם הפסידו לווילרבאן ופריז באסקט, ולפני ארבעה ימים השיגו ניצחון ראשון: 78:85 על פרומיתאס היוונית.

קלעו למכבי תל אביב: וייד בולדווין 20 ו-6 איבודים, ג'וש ניבו 14 ו-11 ריבאונדים, בונזי קולסון 14, ג'רל מרטין 11, אלכס פוית'רס 10, ג'וש כהן 6, דארן היליארד 2. ג'ון דיברתולומאו, רפי מנקו , גיא פניני, אוסטין הולינסף ויפתח זיו שיחקו ולא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב, ג'רל מרטין, עם המאמן עודד קטש. paobc, אתר רשמי
רבע שני לא טוב, אבל ההמשך נראה לא רע. מרטין וקטש/אתר רשמי, paobc

מהלך המשחק

מכבי תל אביב עלתה עם חמישייה שכללה את וייד בולדווין, אוסטין הולינס, בונזי קולסון, ג'רל מרטין ואלכס פוית'רס. הצהובים פתחו בסערה, עלו ל-3:9 מהיר ובהמשך ל-8:13. בשלב הזה הטורקים התעוררו וביצעו מהפך (15:20), לפני ששלשה של ג'ייק כהן על הבאזר קבעה את התוצאה בתום הרבע הראשון: 20:21 למכבי תל אביב.

שלוש שלשות מהירות של אפס בפתיחת הרבע השני, העבירה את היתרון לצד הטורקי וקבעו 23:29. בדקות הבאות מכבי התקשתה בשני צידי המגרש ו-ואסיליה מיציץ' חימם מנועים והוביל את אנאדולו ליתרון דו ספרתי 31:43. כאן הצהובים כבר היו לגמרי מחוץ לתמונה והטורקים הגדילו והגדילו, עד שסיימו את המחצית ביתרון 36:58.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב, וייד בולדווין מול טיבור פלייס, אנאדולו אפס. paobc, אתר רשמי
בולדווין לפני פלייס/אתר רשמי, paobc

ברבע השלישי אנאדולו נכנסה לתרדמת ארוכה ומכבי תל אביב ניצלה זאת. ההפרש ירד, הטורקים קיבלו החלטות לא טובות, הצהובים לחצו על הגז על עם דקות טובות של ניבו בהתקפה, הורידו ל-63:56 וסיימו את הרבע השלישי בפיגור 72:63.

ברבע האחרון ההפרשים המשיכו לנוע סביב 8-12 נקודות, כשאנאדולו לא מאפשרת למכבי תל אביב להתקרב יתר על המידה ולכפות משחק צמוד. אנאדולו טיפסה ל-66:81 באמצע הרבע, הצהובים רצו 0:7 כדי להפיח תקווה מחודשת ובהמשך הורידו ל-85:81 כשעל השעון 28 שניות לסיום, אבל אנאדולו קלעה פעמיים מהקו וסגרה סיפור עם 81:87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully