וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא מוכנה: מכבי תל אביב הפסידה 80:71 למילאנו

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 20:06

חניכיו של קטש לא הצליחו לשמור על יתרון ברבע הראשון ועם משחק הגנתי נפלא של האיטלקים הם ברחו לצהובים עד סיום המשחק. 18 נקודות להיליארד, 12 לפוית'רס

מערכת וואלה!

לאחר הניצחון 78:85 על פרומיתאס היוונית בשלישי, מכבי תל אביב פגשה הערב (שישי) את אחת היריבות הקשות ביותר באירופה, מילאנו, ורשמה הפסד 80:71 במסגרת חצי גמר טורניר ינאקופולוס ביוון. הקבוצה של אטורה מסינה ועוזרו, דן שמיר, השתלטה על המשחק ברבע השני ושמרה על היתרון עד לסיום.

הצהובים נאלצו להסתדר ללא לורנזו בראון, שעדיין לא הצטרף לקבוצה במשחקי ההכנה, וחניכיו של קטש דווקא פתחו נהדר את המשחק עם הגנה טובה וירדו בסיום הרבע הראשון ביתרון 15:24. ברבע השני הסיפור היה אחר, כשמילאנו עצרה את מכבי על סל שדה אחד בלבד והפכה את התוצאה בדרך ל-32:37 לאיטלקים במחצית. החצי השני המשיך כפי שהסתיים הרבע השני עם בריחה של מילאנו ליתרון שיא של 14 בסיום הרבע השלישי, כשמכבי מתקשה מאוד לחדור לצבע ולהשיג נקודות. הרבע הרביעי המשיך עם מומנטום של מילאנו שעם הגנה קשוחה לאורך כל המשחק הקשתה על מכבי לחזור וניצחה 71:80 את מכבי תל אביב שתצטרך להמשיך לעבוד הרבה לקראת פתיחת עונת היורוליג בעוד כשבועיים.

קלעו למכבי תל אביב: דארן היליארד 18 נקודות, אלכס פוית'רס 12, ווייד בולדווין ואוסטין הולינס 11 כ"א, ג'ון דיברתולומיאו 7, רפי מנקו 5, ג'ייק כהן 3, ג'רל מרטין 2, ג'וש ניבו ובונזי קולסון 1 כ"א.

מהלך המשחק:

רבע 1

מכבי פתחה בחמישייה עם ווייד בולדווין, אוסטין הולינס, אלכס פוית'רס, בונזי קולסון וג'רל מרטין. פוית'רס פתח טוב את המשחק ועם סל ועבירה העלה את הצהובים ליתרון 2:8 מוקדם. חדירה יפה של בולדווין עד הטבעת העלתה את מכבי ליתרון 4:14 אחרי חמש דקות במשחק. רפי מנקו ודארן היליארד קלעו מחוץ לקשת כדי לרשום 12:20 לזכות הצהובים. קייל היינס קלע מהקו כדי לצמצם את ההפרש, רבע ראשון מסתיים ביתרון 15:24 למכבי תל אביב.

רבע 2

הרבע השני נפתח עם חזרה של מילאנו למשחק וצמצום ההפרש ל-4 בלבד. מיטרו לונג קלע מחוץ לקשת והורידה את היתרון של מכבי שקלעה אחרי חמש דקות רק נקודה אחת ברבע השני, קליעה מחוץ לקשת של מילאנו ועם 0 מ-5 מהשדה של מכבי ברבע השני הפכו את התוצאה ל-26:29 לזכות חניכיו של אטורה מסינה. סל שדה ראשון של מכבי תל אביב הגיע פחות משלוש דקות לסיום הרבע אחרי קליעה של פוית'רס ועם שתי קליעות מהקו של ג'ייק כהן, ההפרש רק 2 לזכות מילאנו. בארון קלע פעמיים מהקו והוריד את האיטלקים למחצית ביתרון 32:37.

רפי מנקו, מכבי תל אביב. paobc, אתר רשמי
התקשו לחזור מהבריחה של מילאנו ברבע השני. רפי מנקו/אתר רשמי, paobc

רבע 3

הרבע השלישי נפתח עם סל מחוץ לקשת של מכבי, אבל אקס הצהובים, דשון תומאס החזיר את היתרון של מילאנו ל-34:44. תומאס הוסיף שלשה למילאנו והיליארד צמצם את התוצאה עם שתי זריקות מהקו בדרך ל-38:47 לזכות מילאנו. סל נפלא של בולדווין צמצם את ההפרש לחמש בלבד, אבל ריצ'י עם שלוש קליעות מטורפות מחוץ לקשת הגדילו את היתרון של קבוצתו של מסינה והורידו את השחקנים ברבע השלישי עם 42:56 למילאנו.

רבע 4

היליארד פתח טוב את הרבע האחרון עם סל ועבירה כשעוד קליעה שלו מחוץ לקשת צמצם את היתרון של מילאנו רק ל-10. מיטרו לונג קלע מהצד השני שתי נקודות, בולדווין והולינס המשיכו לנסות להגיע למילאנו, אך תומאס המשיך בערב הקליעה הטוב שלו ואחרי חמש דקות לתוך הרבע הרביעי מילאנו הובילה 54:67. ברנדון דייויס הטביע בקלות ומיטרו לונג עם עוד סל מחוץ לקשת העלו את מסינה ליתרון שיא של 59:76. פוית'רס והיליארד צמצמו את היתרון של מילאנו רק ל-10, עד עוד סל של פול ביליגה. בסיום, מילאנו ניצחה 71:80.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי תל אביב אלכס פויתרס. paobc, אתר רשמי
קעל 12 נקודות שלא הספיקו לצהובים. אלכס פוית'רס/אתר רשמי, paobc

"זה לא רק החיסרון של לורנזו, אנחנו עדיין בתהליך, עדיין בשלבי ההכנה", סיכם עודד קטש את המשחק. "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, אחת הטובות באירופה, עם שחקנים שמכירים את המאמן ואת השיטה. זה היה משחק טוב עבורנו כדי ללמוד איפה אנחנו עומדים ביחס לאחרות".

בגמר טורניר ההכנה תפגוש מילאנו את המנצחת בין פנאתינייקוס לאנדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully