וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון: "יש סביבי הרבה כישרון, אני רק עוד חתיכה בפאזל"

21.9.2022 / 15:35

הרכז דיבר לראשונה כשחקן מכבי תל אביב: "נהדר להצטרף למועדון עם כזו היסטוריה. מרגיש מוכן להוסיף לכל מה שנעשה כאן"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 21.9/ספורט1

רכזה החדש של מכבי תל אביב לורנזו בראון, שנחת אתמול (שלישי) בישראל אחרי שזכה באליפות אירופה עם נבחרת ספרד וגילה יכולת יוצאת מן הכלל באותו טורניר, יצטרף לפעילות הקבוצה ביום ראשון כשזו תחזור מטורניר ינאקופולוס ביוון. השחקן בן ה-32 עבר היום בדיקות רפואיות לקראת תחילת האימונים תחת עודד קטש. תוך כדי, הוא דיבר לראשונה לקראת עונת הבכורה שלו בצהוב.

"זה מדהים להיות כאן, מרגיש טוב. אני רק מחכה לפגוש את החבר'ה, להתאים את עצמי לקבוצה ולהתחיל להתאמן", סיפר בראון. "ראיתי באינטרנט שכל המנויים כבר נמכרו, וזה חשוב. זה מרגיש נהדר להצטרף למועדון עם כזו היסטוריה, ואני מרגיש מוכן להוסיף לכל מה שנעשה עד כה".

לורנזו בראון, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
לורנזו בראון, מכבי תל אביב/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

על התרומה שהוא צפוי להביא למכבי תל אביב, אמר: "הרבה אתלטיות, יכולת קליעה. אני רק עוד חתיכה בפאזל. החבר'ה האלה עושים את זה כל חייהם, אני לא יכול לחכות לקחת חלק בזה. עקבתי אחרי משחקי ההכנה שהיו עד כה, וזה נראה טוב".

לסיום הוסיף הרכז: "האוהדים יכולים לצפות ממני לדברים הרגילים שלי, אני מביא אנרגיות גבוהות בהתקפה ובהגנה. אפשר לצפות להרבה מהלכים טובים. יש סביבי הרבה כישרון שאני יכול ליהנות ממנו העונה, אני מוכן למסור כמה אסיסטים גדולים וסלים גדולים, ולנצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully