וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כבר הוכחה: לורנזו בראון "בונה על קשר ארוך" עם ספרד ומכבי תל אביב

הרכז החדש של קטש מככב ביורובאסקט ורוצה לתקוע יתד בישראל ובספרד. הראייה: הוא כבר שכר מורה לעברית ומורה לספרדית בתל אביב

קליפ סיכום היום בספורט, 12.9/ספורט1

ספרד קיבלה את לורנזו בראון בחשדנות והססנות, אפילו שחקנים מהנבחרת ביקרו את האזרוח שלו, אבל סיפור ההצלחה שלו משכיח את ההתחלה הקשה. אחרי שצלף 28 נקודות בניצחון ההירואי על ליטא בשמינית הגמר, בספרד כבר מקבלים את הרכז האמריקאי בחיבוק רחב, ומקווים שההופעות שלו במדי הנבחרת לא יסתיימו בקיץ הקרוב.

לפי "אס", גם בראון עצמו מקווה להפוך לחבר קבע בנבחרת, ובכלל רוצה לתקוע יתד הן בספרד והן בישראל. ההוכחה לכך: הוא כבר שכר מורה פרטית לספרדית ולעברית בתל אביב, וינסה ללמוד שתי שפות חדשות בעונה הקרובה.

בראון אכן מקריב לא מעט ביורובאסקט. הוא משחק לאורך כך הטורניר עם כאבים בכתף, שנובעים מפציעה קלה. בינתיים הוא משתלב היטב בנבחרת, הן על הפרקט והן בפן החברתי. הוא הפך לחבר קרוב של ווילי הרננגומס, וכבר מודה שיש "אחווה מיוחדת" בנבחרת.

לורנזו בראון, נבחרת ספרד. Levan Verdzeuli, GettyImages
בונה על יותר מקיץ אחד במדים החדשים. לורנזו בראון/GettyImages, Levan Verdzeuli

ב"אס" מספרים שלקראת הצטרפותו לנבחרת, הוא עשה עבודת הכנה יוצאת דופן, צפה במשחקים, למד את השחקנים שאיתו ואת היריבות ונבר בסטטיסטיקות כדי להגיע לתחילת האימונים הכי מוכן שאפשר.

"לורנזו בראון לא רק שחקן נהדר, אלא גם איש חכם מאוד, עם קור רוח מרשים", הרעיפו ב"אס" מחמאות. "הוא גם פליימייקר יוצא דופן, אבל גם קילר עם חיבה מיוחדת למאני טיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully