וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון בהכנה: מכבי תל אביב גברה 78:85 על פרומיתאס

צפו בתקציר: לאחר צמד ההפסדים בצרפת ועם שחקני נבחרת ישראל שחזרו לסגל, החבורה של עודד קטש הכניעה את היוונים שהעונה ישתתפו ביורוקאפ. מנקו ופויתרס קלעו 14 נקודות כל אחד

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

כמעט שבוע וחצי אחרי משחק ההכנה האחרון שלה, שבה היום (שלישי) מכבי תל אביב אל הפרקט כשהיא מחוזקת בשחקני נבחרת ישראל ולשמחתה היא גם רשמה את ניצחון הבכורה הלא רשמי שלה לעונה, כשגברה 78:85 על פרומיתאס היוונית שהעונה תתמודד ביורוקאפ.

הצהובים הגיעו ליוון שלשום ובמקור היו אמורים לפגוש את אולימפיאקוס, אלא שקבוצת היורוליג ביטלה את המשחק ומכבי תל אביב פגשה את פרומתיאס לפני שתשתתף בסוף השבוע בטורניר ינאקופולוס, שם ממתינה מילאנו בחצי הגמר. אגב, בישראל נחת היום לורנזו בראון, אלוף אירופה עם ספרד שיצטרף לאימוני מכבי תל אביב בקרוב.

ג'ייק כהן, רפי מנקו, גיא פניני ורומן סורקין הצטרפו לאימונים בשבוע שעבר ולשמחתו של קטש היה זה מנקו שהוביל את קלעי הקבוצה בניצחון היום עם 14 נקודות, כשמספר זהה קלע גם אלכס פויתרס.

קלעו למכבי תל אביב: פויתרס ומנקו 14 כל אחד, קולסון 11, זיו 9, סורקין 7, דיברתולומיאו וניבו 6 כ"א, הולינס והיליארד 5 כ"א, בולדווין 4, פניני ומרטין 2 כל אחד.

צפו בתקציר

עודד קטש ושחקני מכבי תל אביב. @kostaspetsas, אתר רשמי
הניצחון הראשון בהכנה. קטש ושחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, @kostaspetsas

מהלך משחק

רבע 1:

עודד קטש הציב בחמישיה את ווייד בולדווין, אוסטין הולינס, דארן היליארד, אלכס פויתרס וג'וש ניבו. הצהובים-כחולים עלו ליתרון 0:5 מהיר, אלא שהיוונים עם שתי שלשות רצופות לא אפשרו להם לברוח ועם ריצת 0:8 עלו ליתרון ראשון. יפתח זיו עלה מהספסל ומיד סיפק חטיפה, אסיסט לפויתרס וגם שלשה שסידרה למכבי תלאביב יתרון 20:21 בסוף הרבע.

רבע 2:

מכבי תל אביב החלה בסערה גם את הרבע השני ויצאה לריצת 2:9. פרומיתאס עשתה שינויים ועברה להגנה אזורית, אבל שחקניו של עודד קטש מצאו גם לכך פתרונות ועלו ליתרון שיא של 25:34. עם זאת, המקומיים לחצו על הדוושה, עצרו את מכבי תל אביב על ארבע דקות רצופות ללא סל ועד ההפסקה צימקו ל-36:32. את קלעי מכבי תל אביב מובילים פויתרס עם 7 נקודות, מנקו עם 6 ו-5 קלעו זיו ובולדווין.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. @kostaspetsas, אתר רשמי
ניסוי כלים נוסף הסתיים בניצחון ראשון. בולדווין/אתר רשמי, @kostaspetsas

רבע 3:

בונזי קולסון פתח את המחצית השנייה עם שתי נקודות ומיד לאחר מכן ג'רל מרטין קלע נקודות ראשונות במשחק כדי לקבוע 40:43 לצהובים. היוונים הצליחו להשוות ל-43:43, אבל שלשה קלע גם דארן היליארד כשנותרו חמש דקות לסיום הרבע. רפי מנקו ספג עבירה בלתי ספורטיבית, אבל בולדווין עם חטיפה ומהלך חכם שהסתיים בדאנק מרהיב מנע מהצהובים להיקלע לפיגור והרבע הסתיים ב-55:55.

רבע 4:

מכבי תל אביב עלתה לרבע האחרון עם יפתח זיו, ג'ון דיברתולומיאו, רפי מנקו, ג'רל מרטין וג'וש ניבו. שש דקות לסיום זכה הקהל באולם לראות את אחד המהלכים היפים בהתמודדות, כאשר דיברתולומיאו הקפיץ את ניבו לאלי-אופ ובהתקפה לאחר מכן מסר אסיסט לשלשה של קולסון מהפינה בדרך ל-61:69. דיברתולומיאו לא עצר ועם אסיסט חמישי ברציפות, תחילה לסורקין ולאחר מכן לשלשה של מנקו, הריץ את החבורה של קטש ליתרון השיא שלה - 66:76 כשנותרו ארבע דקות לסיום. פחות מדקה לסיום, היליארד עם סל קלאץ' הכריע ובסיום ניצחה מכבי תל אביב 78:85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully