וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנראה תישאר עם חמישה: מכבי תל אביב לא מוצאת את הזר שישדרג אותה

24.9.2022 / 13:19

אסורו הוצע, אבל בקרית שלום מחפשים משהו אחר. נתן הברזילאי לא על הפרק. הרבה מועמדים נבחנים, אבל לא מרשימים בינתיים. מסתמן: יונתן כהן יצטרף, אבל זר שישי יגיע רק בחלון הבא

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

שני דיווחים זרים היו בימים האחרונים בקשר למכבי תל אביב: אתמול (שישי) פורסם בשבדיה שהצהובים וגם מכבי חיפה הביעו עניין בחלוץ דיורגרדן, ג'ואל אסורו. עוד קודם לכן, דווח בברזיל שמכבי תל אביב מתעניינת בקשר הברזילאי נתן. אלא שלקראת סגירתו של חלון ההעברות ביום רביעי הקרוב, מסתמן כי גם אסורו וגם נתן לא ינחתו בקרית שלום.

בעוד שנתן הברזילאי כלל לא עניין את הצוות המקצועי במועדון, כיוון שהוא יותר קשר ופחות שחקן כנף, אסורו דווקא כן היה במעקב של מכבי תל אביב, אולם בקבוצה מחפשים חלוץ מסוג אחר ולא צפויים ללכת על השחקן שכבש שישה שערים בכל המסגרות במדי הקבוצה השבדית.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ככל הנראה יגיע עד אמצע השבוע. יונתן כהן/ברני ארדוב

כפי שכבר פורסם כאן בשבוע החולף, קיים סיכוי גבוה שמכבי תל אביב לא תצרף זר שישי בימים שנותרו לסגירת החלון, ותיוותר עם חמישה זרים כדי שתוכל לצרף זר איכותי יותר בחלון ההעברות של ינואר.

במועדון מאמינים שיונתן כהן ינחת בסופו של דבר באמצע השבוע, ולכן יהיה בסוף שחקן התקפה נוסף לצד ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'. גם החלוץ הצעיר דור תורג'מן יצטרף בחזרה לאימונים אחרי שסיים טירונות, והוא יהווה אופציה נוספת מהספסל אחרי שיכנס שוב לכושר משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully