וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי חיפה ומכבי תל אביב מעוניינות בחלוץ השבדי ג'ואל אסורו

בשבדיה טוענים ששתי הקבוצות הבכירות בישראל מתחרות על שירותיו של החלוץ בן ה-23 שכבש העונה שישה שערים במדי דיורגרדן, וגדל בסנדרלנד. צפו בביצועיו

מערכת וואלה

בשבדיה טוענים היום (שישי) כי מכבי חיפה ומכבי תל אביב מתחרות על אותו שחקן: ג'ואל אסורו, חלוץ השייך לדיורגרדן השבדית. אסורו בן ה-23 כבש העונה שישה שערים בכל המסגרות במדי הקבוצה השבדית, והוא נחשב לשחקן התקפה מגוון שמסוגל לשחק גם בכנף וגם במרכז.

על פניו, הפרופיל של אסורו מתאים יותר למכבי תל אביב, שמחפשת שחקן כנף שמסוגל לשחק גם בתור חלוץ אחרי שלא הצליחה להנחית את אלדו קאלולו מסושו. לצהובים יש מקום לזר נוסף בסגל, בעוד הירוקים יצטרכו לשחרר זר כדי לצרף את השחקן, אולם על פי הדיווח בשבדיה, "הקבוצה מישראל כבר עשתה הקיץ עסקת ענק כשרכשה את פרנזי פיירו".

צפו בביצועיו של אסורו

שחקן דיורגרדן ג'ואל אסורו. Michael Campanella, GettyImages
בדרך לישראל? אסורו/GettyImages, Michael Campanella

לאסורו יש רזומה מעניין. הוא החל את הקריירה בברומה השבדי, עבר בגיל נוער לסנדרלנד האנגלית, ורשם במדי הקבוצה הבוגרת שלה 26 הופעות בליגת המשנה. סוונזי רכשה אותו בקיץ 2018, אבל הוא מעולם לא לבש את מדיה. הוא הושאל לכרונינגן וכבש במדיה שלושה שערים ב-15 הופעות, הושאל פעם נוספת, הפעם לגנואה שגם במדיה לא הספיק לשחק, ומאז פברואר 2021 הוא מככב בדיורגרדן. העונה כאמור כבש שישה שערים, כולל במסגרת הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully