וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב פנתה לנתן, קשר ברזילאי שלו עבר בצ'לסי

נטען כי הצהובים סימנו את השחקן בן ה-26, שיכול לשחק בשתי הכנפיים וגם מאחורי החלוץ. כרגע הוא מושאל מאתלטיקו מיניירו לפלומיננזה, ב-2015 נרכש על ידי הבלוז תמורת ארבעה מיליון יורו. המועדון מכחיש שהוגשה הצעה

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

מכבי תל אביב עדיין לא השלימה את מכסת הזרים שלה לעונה הקרובה, ועל פי דיווח בדרום אמריקה לא מן הנמנע שהיא תתחזק בקרוב בקשר ברזילאי. השם החדש שעלה הוא של נתן בן ה-26, קשר התקפי שיכול לשחק מאחורי החלוץ וגם בשתי הכנפיים. כזכור, חלוץ ההעברות ייסגר ב-28 בספטמבר.

על פי הדיווח, מכבי תל אביב מאמינה ביכולתה לצרף את הברזילאי וגם המאמן ולדימיר איביץ' אישר את צירופו לאור היותו שחקן שיכול לשחק בכל העמדות ההתקפיות בקישור ובדגש על הכנפיים, כך שהוא יענה לאיביץ' על מספר צרכים למעט בחוד. נטען גם כי נתן כבר קיבל הצעה ממכבי תל אביב שכעת תצטרך להסדיר את מעברו מול אתלטיקו מיניירו ומול פלומיננזה, אליה הוא מושאל עד סוף השנה בהנחה שלא תממש את אופציית הרכישה. יש לציין שבמכבי תל אביב הכחישו את הדיווח וטענו כי לא הוגשה הצעה.

נתן שחקן פלומיננזה. Buda Mendes, GettyImages
בקרוב בישראל? נתן במדי פלומיננזה/GettyImages, Buda Mendes

במדי פלומיננזה הוא רשם 634 דקות ב-15 משחקי ליגה, במהלכם כבש פעמיים (כולל השבוע נגד פלמנגו) ובישל שער נוסף. הוא גם רשם עם הקבוצה העונה שלוש הופעות בקופה סודאמריקנה וכן דקה אחת בגביע הליברטדורס.

נתן נרכש ב-2015 על ידי צ'לסי תמורת 4 מיליון יורו, אחרי שכיכב בנבחרת ברזיל עד גיל 17 במונדיאל ב-2013 שבו כבש חמישה שערים ובישל עוד חמישה בחמש הופעות. עם זאת, מהבלוז הושאל לוויטסה שאיתה גם זכה בגביע ההולנדי ב-2017 ולאחר מכן עבר בהשאלה גם לאמיין הצרפתית ולבלננשש הפורטוגלית, אולם בסופו של דבר חזר לברזיל כשחתם באתלטיקו מיניירו ששילמה עבורו כ-3 מיליון יורו בקיץ 2020. כעת הוא מושאל לפלומיננזה עד דצמבר הקרוב, כאשר לפלומיננזה אופציה לרכוש אותו.

בנוסף לאותן חמש הופעות במונדיאל עד גיל 17 לפני כמעט עשור, הוא גם רשם תשע הופעות בנבחרת האולימפית של ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully