וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל עוד מסי ייהנה, כולנו ניהנה יותר": ארגנטינה חולמת

כוכב האלביסלסטה אחרי הצמד ב-0:3 על הונדורס: "הציפיות גדולות לקראת המונדיאל, כי יש לנו נבחרת מצוינת". וגם: מחמאותיו לצעירים וסכנת הפציעות לפני קטאר

תקציר משחק הידידות: ארגנטינה - הונדורס 0:3/ספורט1

הדבר האמיתי אמנם יתחיל רק בעוד כחודשיים כשהמונדיאל בקטאר ייצא לדרך, אבל נבחרת ארגנטינה חולמת - ולא רוצה להתעורר. אלופת דרום אמריקה סופרת כבר 34 משחקים רצופים ללא הפסד, לאחר שהלילה (בין שישי לשבת) טיילה לניצחון 0:3 על הונדורס בזכות שער של לאוטרו מרטינס וצמד של ליאונל מסי. מספר 10, שהגיע ל-88 כיבושים במדי הנבחרת, עמד כמובן במוקד לאחר עוד משחק בו הראה שהוא במומנטום חיובי לקראת הטורניר בו ינסה להשיג סוף סוף את גביע העולם.

"אנחנו מאוד משתוקקים, מאוד רוצים שהמונדיאל יגיע ומלאי תקווה לקראתו, אבל גם שומרים על רוגע כי אנחנו יודעים שיש עוד זמן קצר ואנחנו צריכים לשמור על יכולת טובה במועדונים שלנו כדי להגיע בכושר טוב", אמר מסי לתקשורת בארגנטינה אחרי המשחק. "גם לנו יש המון ציפיות, כמו לקהל, אבל אנחנו שומרים על רוגע כי אמנם יש לנו נבחרת מצוינת, אבל המונדיאל הוא מיוחד וצריך ללכת צעד אחרי צעד".

מסי היה מעורב בשער הראשון עם מסירת מפתח נהדרת לפאפו גומס, שבישל ללאוטרו. אחרי שהבקיע את הראשון שלו בפנדל, הפרעוש השלים צמד בהקפצה יפהפייה מעל שוערה של הונדורס. המאמן ליאונל סקאלוני התייחס ליכולתו של הקפטן: "הכי חשוב שמסי ירגיש בנוח וייהנה לשחק כדורגל. ככל שמסי ייהנה, גם כולנו ניהנה יותר. אני חושב שגם בפריז סן ז'רמן הוא מרגיש טוב, ואני מקווה שזה יימשך ככה".

שני שחקנים צעירים שזכו להזדמנות להרשים כדי להרוויח את מקומם בסגל לגביע העולמי הם תיאגו אלמאדה (אטלנטה יונייטד) ואנסו פרס (בנפיקה). האחרון סייע למסי לכבוש את שערו השני כשביצע חטיפה חשובה, וגם כמעט הבקיע במו רגליו כשניסיון שלו נבלם בעמוד בדקה ה-82. מסי החמיא לשניים: "תיאגו מרענן מאוד, הוא שחקן מאוד מהיר, מצוין באחד על אחד. הוא פיקח מאוד, לא מפחד מאף אחד. הוא נכנס בך. אנסו הוא שחקן בעל אופי חזק וטכניקה טובה ברגליים, אני חושב ששניהם שחקנים יוצאים מן הכלל".

לסיום, הכוכב דיבר על סכנת הפציעות לפני המונדיאל, כשלוח המשחקים בקבוצות הפך צפוף במיוחד בשל יציאת הליגות לפגרה באמצע העונה: "זה מסובך, יש הרבה משחקים ומעט מנוחה, אבל צריך לגשת לזה כרגיל. אם תשחק במחשבה על המונדיאל ותנסה להימנע מלהכניס את הרגל, זה עלול להיות גרוע יותר בסוף. אני מאלה שמאמינים שמה שצריך לקרות, קורה. אנחנו כבר גדולים וכל אחד יודע איך לשמור על עצמו כדי להגיע בכושר הכי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully