וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי הלהיב עם צמד ב-0:3 של נבחרת ארגנטינה על הונדורס

עם שני מהלכים מרהיבים של הקפטן, אלופת דרום אמריקה הגיעה ל-34 משחקים רצופים בלי הפסד. לאוטרו כבש את הראשון, בכורה מוצלחת לפרננדס

תקציר משחק הידידות: ארגנטינה - הונדורס 0:3/ספורט1

אחרי שנבחרת ברזיל הביסה 0:3 את גאנה, בהמשך הלילה (בין שישי לשבת) הגיע תורה של נבחרת ארגנטינה לערוך משחק ידידות לקראת המונדיאל בקטאר: אלופת דרום אמריקה רשמה תוצאה זהה לזו של הסלסאו והביסה 0:3 את הונדורס במיאמי, כאשר ליאונל מסי שוב בלט וסיים עם צמד. לאוטרו מרטינס כבש את השער הראשון לזכות האלביסלסטה.

מסי, שזכה לשמירה אישית במשך כל המשחק, הראה פעם נוספת כמה טוב הוא מרגיש במדים הלאומיים כשנותרו פחות מחודשיים לטורניר שעשוי להיות האחרון שלו בנבחרת. הכוכב אמנם לא בישל את השער הראשון, ומי שעשה זאת היה פאפו גומס, אבל האחרון הכין למרטינס (16) אחרי שקיבל מסירת עומק בהקפצה אומנותית של הפרעוש. מסי הבקיע את הראשון שלו בפנדל (45) בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, ואז הוסיף עוד שער במחצית השנייה כשניצל מיקום רע של שוער הונדורס כדי לסיים בצ'יפ מרהיב (69) ולהעלות את מאזנו ל-88 שערים בנבחרת ארגנטינה.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים. Eric Espada, GettyImages
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים/GettyImages, Eric Espada

המאמן ליאונל סקאלוני, שעומד כבר על 34 משחקים רצופים ללא הפסד ורחוק שלושה משיא כל הזמנים, ששייך לנבחרת איטליה, העניק הופעות בכורה לשלושה שחקנים במדי ארגנטינה. הבולט שבהם היה קשרה של בנפיקה, אנסו פרננדס, שחטיפה שלו אפשרה למסי לכבוש את שערו השני, ובנוסף היה קרוב מאוד לכבוש כשפגע בקורה בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully