וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגיע כך גם לקטאר? פורסם סגל ארגנטינה למשחקי ההכנה האחרונים

סקאלוני צמצם ל-28 שחקנים את הרשימה להונדורס וג'מייקה: פרננדס, דיבאלה ואלמאדה בפנים, פלאסיוס וגונסאלס הפצועים בחוץ

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

ליאונל סקאלוני פרסם הערב (חמישי) את רשימת 28 המוזמנים לנבחרת ארגנטינה לקראת צמד המשחקים האחרונים שתקיים אלופת דרום אמריקה לפני גביע העולם בקטאר, נגד הונדורס ביום שישי הבא ומול ג'מייקה ב-27 בספטמבר. במידה רבה, זה עשוי להיות גם הסגל שילווה את ליאונל מסי בניסיון האחרון שלו לזכות במונדיאל ולהשיג את חותמת הזהב המיוחלת לקריירה שלו.

השמות הבולטים שלא נכללו הם אלה של השוער חואן מוסו, הבלם לוקאס מרטינס קווארטה והקשרים אקסקיאל פלאסיוס וניקולאס גונסאלס, כאשר השניים האחרונים לא זומנו בשל פציעות, אך כן יש להם סיכוי להיכלל בסגל למונדיאל. באשר למוסו, האיש של אטאלנטה ככל הנראה לא יהיה בקטאר, וחרונימו רולי שזומן למשחקי ההכנה הקרובים צפוי לתפוס את משבצת השוער השלישי.

בשורה נוספת היא הכללתו של פאולו דיבאלה, שפתח את עונת הסרייה א' עם שלושה שערים ושני בישולים בשישה משחקים ברומא, לאחר קיץ שבו חוסר הוודאות סביב עתידו המקצועי איים להשאיר אותו מחוץ לסגל ארגנטינה בגביע העולם.

עוד שחקן שהחל את העונה ביכולת אדירה וזומן למשחקי הידידות הוא אנסו פרננדס מבנפיקה, יריבתה של מכבי חיפה בליגת האלופות. הבלם נהואן פרס והקשר תיאגו אלמאדה הם שני שמות נוספים שנכנסו לרשימה ויקבלו הזדמנות להרוויח את מקומם במונדיאל. כזכור, לטורניר הגדול של השנה תוכל כל נבחרת לזמן 26 שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully