וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב זיהו "סימנים מדאיגים". קטש: "היו דקות טובות"

24.9.2022 / 8:53

הצהובים הפסידו למילאנו אחרי שאיבדו יתרון דו ספרתי מוקדם, ההגנה הייתה רחוקה מלהרשים: "נצטרך לקחת הרבה צעדים קדימה בשבועיים הקרובים עד לפתיחת היורוליג", הודו במועדון

דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת של וושינגטון לקראת פתיחת העונה/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

מכבי תל אביב רשמה אמש (שישי) את הפסדה השלישי בהכנה מתוך ארבעה משחקים, כשנוצחה על ידי אולימפיה מילאנו 80:71 בחצי גמר טורניר ינאקופולוס. הצהובים ישחקו הערב נגד אנאדולו אפס שהפסידה במשחק השני בטורניר לפנאתינייקוס המארחת.

מכבי תל אביב דווקא פתחה את המשחק בסערה והובילה ביתרון דו ספרתי 12:24 במהלך הרבע הראשון. בשלב הזה, השחקנים של עודד קטש נעצרו, נראו חסרת רעיונות ותקועים, ומילאנו רצה עד ליתרון 32:37 בהפסקה. הצהובים לא התאוששו במחצית השנייה וראו את היריבה בורחת ומגדילה את היתרון לדו ספרתי, כשרק דקות טובות ברבע האחרון מנעו ממכבי לסיים את המשחק עם תבוסה. דארן היליארד הוביל ארבעה קלעים בספרות כפולות עם 18 נקודות.

"זה משחק חשוב וטוב עבורינו", סיכם המאמן עודד קטש, "הפסדנו וזה לא כיף, אבל זה היה משחק מאוד חשוב מבחינת ההכנה שלנו. שיחקנו נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה, קבוצה עם המשכיות שהתחזקה בשחקנים, למרות שהם היו חסרים שני שחקנים מובילים. היו דקות טובות ודברים טובים לקחת מהמשחק הזה, באינטנסיביות הזאת, אבל יש דברים שגם נצטרך לשפר. זה התהליך, שמח ששיחקנו נגד קבוצה ברמה הזאת בהכנה וזו הסיבה שבאנו לטורניר הזה. עוד צעד קדימה בתהליך להשתפר, יש עוד הרבה עבודה".

ג'רל מרטין, מכבי תל אביב. paobc, אתר רשמי
עדיין נראה חלוד. ג'רל מרטין/אתר רשמי, paobc

בקבוצה הצביעו על כך שיותר מדי שחקנים נמצאים עדיין רחוק מכושר טוב, כשבין היתר צוינו ג'רל מרטין, ג'וש ניבו ובונזי קולסון, שלושה שחקנים בעלי תפקידי מפתח בקבוצה, שנראו אמש חלודים ולא בעניינים. "אנחנו לוקחים דברים בפרופורציות, אבל יש סימנים מדאיגים. רצינו להיראות טוב במשך יותר דקות במשחק", סיפר אחד מאנשי מכבי תל אביב, "אנחנו פחות משבועיים לפני פתיחת העונה ביורוליג, נצטרך לעשות הרבה צעדים קדימה בתקופה הזאת".

לורנזו בראון, שצפה במשחק מתל אביב, יחבור לאימוני הקבוצה ביום ראשון אחרי שזו תשוב מאתונה, ויעמוד לרשותו של עודד קטש ברבע גמר גביע ווינר נגד הפועל גלבוע/גליל בשלישי, אך נכון לעכשיו לא ברור האם בצוות המקצועי יבחרו לסכנו במשחק שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully