וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס הורחק, פריז סן ז'רמן העצבנית הסתפקה ב-0:0 מול ריימס

האלופה איבדה נקודות בפעם השנייה העונה בליגה, ולא הצליחה לכבוש בלי מסי. הפתעה גדולה: אז'קסיו הנחילה למארסיי הפסד בכורה - 2:1

סיכום היום בספורט, 7.10/ספורט1

לראשונה בהיסטוריה של הליגה הצרפתית הבכירה, שלוש קבוצות היו בלתי מנוצחות אחרי תשעה מחזורים. אחת מהן איבדה את המאזן המושלם הערב (שבת) - מארסיי, שאכזבה עם הפסד 2:1 לאז'קסיו. המוליכה פריז סן ז'רמן התארחה בריימס והסתפקה ב-0:0 עצבני, בעוד לאנס, הבלתי מנוצחת הנוספת, תחתום את המחזור מחר בדרבי מול ליל.

בלם פריז סן ז'רמן סרחיו ראמוס סופג כרטיס אדום. DENIS CHARLET / AFP, GettyImages
לא הבין למה הורחק. ראמוס/GettyImages, DENIS CHARLET / AFP

ריימס - פריז סן ז'רמן 0:0

בפעם השנייה בלבד העונה, פריז סן ז'רמן מאבדת נקודות, בסיומו של משחק עצבני. בין צמד המשחקים מול בנפיקה בליגת האלופות, פ.ס.ז' יצאה להתארח אצל ריימס, במגרש בו הפסידה לאחרונה במאי 2019, והפעם הוציאה נקודה קטנה, בסיומו של משחק עצבני שכלל לא מעט ויכוחים ותסכולים עם השופט ועימותים בין השחקנים.

סרחיו ראמוס הורחק בפעם ה-28 בקריירה, אחרי שספג צהוב, ומיד צהוב נוסף על דיבורים מיותרים. ניימאר עלה מהספסל והגיע להזדמנות נוחה, אבל החטיא באחד על אחד מול השוער. גאלטייה שמר על ליאונל מסי לקראת בנפיקה והותיר אותו מחוץ לסגל כדי שיתגבר על הפציעה מליסבון, ובלעדיו האלופה התקשתה לייצר מצבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניימאר מביע אכזבה במשחק של פריז סן ז'רמן. רויטרס
החמצה גדולה. ניימאר/רויטרס
שחקני אז'קסיו חוגגים. רויטרס
ניצחון גדול. אז'קסיו חוגגת/רויטרס

מארסיי - אז'קסיו 2:1

אחרי 16 הפסדים ב-17 משחקים בליגת האלופות, מארסיי השיגה ניצחון נדיר במשחק ללא קהל מול ספורטינג ליסבון (1:4), אך דווקא הערב ספגה את הפסד הבכורה הבלתי צפוי שלה - הפסד בית ראשון לאז'קסיו מאז אפריל 2005. הקפטן דימיטרי פאייה שב להרכב וכבש ראשון מהנקודה הלבנה (15), אך בוויק מוסיטי-אוקו (25) ולאונרדו בלרדי (47, עצמי) הפכו לזכות נועלת הטבלה, שחגגה את ניצחונה השני העונה.

המחזור ה-10 נפתח בשישי עם עוד אכזבה של ליון, שסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול טולוז. טטה העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל העולה הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, הגיעה להזדמנויות רבות והשיגה שוויון מוצדק מרגלי המחליף רפאל רטאו (74). ליון עצרה את רצף ארבעת ההפסדים (הכי ארוך שלה מאז 1991) אבל מעמדו של פטר בוס עדיין מעורער מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully