וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי התלונן על כאבים, בפ.ס.ז' ובארגנטינה הרגיעו: הוא הוחלף רק ליתר ביטחון

הפרעוש כבש ב-1:1 מול בנפיקה את שערו ה-12 העונה, שבר עוד שיא בליגת האלופות והתקרב לרונאלדו, אבל הוחלף לפני הסיום וירד לחדר ההלבשה בליווי איש צוות רפואי. בפ.ס.ז' התלוננו על השיפוט, וראטי: "יכולתי לשבור רגל, איך זה לא כרטיס אדום?"

ליאו מסי יוצא מחדר ההלבשה של פריז סן ז'רמן אחרי ה"פציעה" נגד בנפיקה ליסבון/מתוך טוויטר

המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות ננעל אמש (רביעי) עם התיקו 1:1 בין בנפיקה ופריז סן ז'רמן כחלק מבית א' בה נמצאת מכבי חיפה, שהפסידה 2:1 ליובנטוס. כובש השער של הפריזאים היה ליאונל מסי (22) עם בעיטה אדירה לחיבורים של אודיסאס ולחודימוס, במה שהיה לשער היחיד של אלופת צרפת. דנילו פריירה כבש עצמי (41) והשווה את התוצאה שנשמרה עד לסיום. הפרעוש, שלאחרונה מקושר בחזרה לברצלונה בקיץ אחרי שעל פי דיווחים סירב להארכת חוזה בעיר האורות, כבש את שערו השמיני העונה במדי הקבוצה מבירת צרפת והוחלף בהפתעה בדקה ה-82 דווקא כשקבוצתו זקוקה לשער ניצחון.

כריסטוף גאלטייה, מאמן פ.ס.ז', התראיין בסיום ואמר שמסי ביקש להתחלף בעקבות עייפות. גם בארגנטינה עקבו כמובן בדאגה אחרי ההתפתחויות, אבל דיווחו במהלך הלילה שמסי אכן "בסדר גמור". לפי הדיווחים בארגנטינה, מסי ביקש לצאת בעקבות "כאב עמום" שהרגיש אחרי איבוד כדור, כדי לא לקחת סיכונים מיותרים לפני המונדיאל. ביציאה מחדר ההלבשה הוא תועד צועד כרגיל, ללא צליעה או קושי בהליכה, ובפריז מאמינים שיהיה כשיר למשחק הקרוב.

בנפיקה עם התוצאה הזו שמרה על מאזן זהה לפריז סן ז'רמן והמשיכה להיצמד אליה במקום השני ככשתיהן עם 7 נקודות ומוליכות את טבלת הליגה המקומית, כל אחת במדינתה.

* ליאונל מסי עלה הערב ל-127 שערים בליגת האלופות והתקרב לכריסטיאנו רונאלדו שבפסגה עם 140.

* השער מול בנפיקה הפך את הפרעוש לשחקן הראשון אי פעם בליגת האלופות להבקיע מול 40 מועדונים שונים.

* גם ברמת המועדונים בכל המסגרות הוא הגדיל את השיא ל-92 קבוצות נגדן כבש מתוך 110 מולן שיחק.

* מסי מעורב כעת ב-20 שערים ב-15 הופעות העונה בכל המסגרות - 12 שערים ו-8 בישולים.

* זה היה המשחק השישי ברציפות שמסי כבש בו, הישג בו הוא מתהדר לראשונה מאז עונת 2018/19.

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. PATRICIA DE MELO MOREIRA, GettyImages
שיא נוסף לחלוץ הארגנטינאי. ליאונל מסי/GettyImages, PATRICIA DE MELO MOREIRA

בפריז התלוננו בסיום המשחק על השיפוט כשאנזו פרננדס דרך על מרקו וראטי ולא הורחק: "כל עבירה מעל הקרסול צריכה להיות כרטיס אדום, ככה גם הבהירו לנו בתחילת העונה, אני לא מבין איך אנזו לא קיבל אדום על הדריכה עליי", אמר הקשר האיטלקי, "השופט אמר לי אחרי העבירה שזה היה מגע לא חריף מדי. עיקמתי את הקרסול מהפגיעה, יכולתי לשבור את הרגל, אבל זה לא אדום".

הוא הוסיף והחמיא לחברו שהמשיך לשבור שיאים: "הדברים שמסי עושה הם מדהימים. אי אפשר להתרגל לדברים האלה. כל כך קל להתאהב בו ובאיך שהוא הופך דברים לפשוטים. בשבילי, ובשביל כל אחד שאוהב כדורגל, הוא השחקן הטוב בהיסטוריה".

קפטן הקבוצה, מרקיניוס, התייחס לתוצאה המאכזבת של הפריזאים: "הרגשנו שהיינו טובים יותר במחצית השנייה, כל מה שהיה חסר לנו היה זה השער הזה. היו לנו הזדמנויות טובות גם לקראת הסיום, אנחנו צריכים להיות זהירים יותר בהגנה בהמשך שלב הבתים, זה יכול להשפיע לנו על גורל כל משחק והקמפיין כולו".

כאמור, מסי הדאיג מעט את אוהדי פ.ס.ז' כשהוחלף לפני הסיום, לחש משהו על אוזנו של המאמן וירד לחדר ההלבשה כשהוא מלווה באיש צוות רפואי של הקבוצה. גאלטייה אמר בסיום: "הוא עשה לי סימן שהוא רוצה להתחלף. הוא הרגיש עייפות אחרי המהלך האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully