וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ליאונל מסי יחזור להיות שחקן ברצלונה ביולי 2023"

העיתונאית הארגנטינאית ורוניקה ברונאטי פרסמה כי בכוונת הכוכב לעזוב את פריז סן ז'רמן עם סיום חוזהו ולשוב לבלאוגרנה, אחרי שהתפייס עם לאפורטה

קליפ סיכום היום בספורט, 4.10/ספורט1

"ליאונל מסי יחזור להיות שחקן ברצלונה החל מה-1 ביולי 2023", כך דיווחה אתמול (שלישי) העיתונאית הארגנטינאית ורוניקה ברונאטי שנחשבת מקורבת למשפחת הכוכב. מסי בן ה-35, שכידוע עזב את ברצלונה עם סיום חוזהו בברצלונה בטונים צורמים, מתכוון לשוב לבלאוגרנה עם סיום חוזהו בפריז סן ז'רמן ובכך לסגור מעגל וככל הנראה שם גם לסיים את הקריירה.

מסי, זוכה כדור הזהב שבע פעמים, מי שכידוע הוביל את ברצלונה לכל הישג אפשרי וביסס במועדון את מעמדו כאחד השחקנים הטובים בכל הזמנים, כמובן יוכל לשוב לברצלונה ללא תמורה לאור העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ, כפי שהיה כשעבר לפריז סן ז'רמן. בכל אופן, לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתתעניין בשירותיו הוא יוכל החל מינואר 2023.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
נפרד באוגוסט 2021, יחזור ביולי 2023? מסי ביום עזיבתו/רויטרס

הציוץ של ברונאטי

עוד פורסם כי דרכו של מסי בחזרה לברצלונה נסללה בזכות שיחות עם ז'ואן לאפורטה ואנשיו, אז הצדדים הצליחו להתגבר על משקעי העבר. כזכור, מסי עזב את ברצלונה בעידן הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו שעל פיו לא הייתה ברירה אלא להיפרד ממסי מסיבות כלכליות.

לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, מקורבים למסי הבהירו אחרי הדיווח שעתידו של מסי ייקבע רק במהלך 2023 ולא כרגע. כמו כן דיווח כי ברצלונה אכן מעוניינת בהחזרת מסי, בעוד פריז סן ז'רמן מצדה תנסה להאריך את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully