וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוחם אמיתי": אוליבייה ז'ירו עשה היסטוריה בנבחרת צרפת

החלוץ זכה למחמאות מחבריו אחרי שהפך לכובש המבוגר בתולדות הנבחרת, רשימת הפצועים כבר מונה 13 שחקנים, דשאן בכל זאת מרוצה

מערכת וואלה!

היעדרותו של קארים בנזמה הפצוע אפשרה לנבחרת צרפת לקבל בחזרה את אוליבייה ז'ירו, שהמשיך להתקרב לשיא השערים הלאומי של תיירי הנרי. חלוצה של מילאן נגח את השני ב-0:2 על אוסטריה - ניצחון הבכורה של אלופת העולם בליגת האומות 2022 - וצריך עוד שני שערים כדי להשתוות להנרי שהבקיע 51 במהלך הקריירה הבינלאומית שלו.

ז'ירו הפך לכובש הכי מבוגר בתולדות נבחרת צרפת, שמונה ימים לפני יום הולדתו ה-36, וגם למבשל המבוגר אי פעם, אחרי שהמסירה לשער הסולו של קיליאן אמבפה נכנסה גם היא לסטטיסטיקה.

הצרות של צרפת הגיעו מכיוון ז'ול קונדה והשוער מייק מניאן שנפצעו ונאלצו לצאת. הם לא יהיו בסגל למשחק הבא מול דנמרק ודידייה דשאן עשוי לזמן שחקנים במקומם. איתם, רשימת הפצועים כשנותרו פחות מחודשיים לפני המונדיאל, מונה כרגע לא פחות מ-13 שחקנים: בנזמה, פול פוגבה, אנגולו קאנטה, קינגסלי קומאן, פרסנל קימפמבה, לוקאס הרננדז, אדריאן ראביו, בובקאר קמארה, הוגו לוריס, תאו הרננדז, לוקא דין וכאמור קונדה ומניאן.

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת. רויטרס
ראה הרבה דברים טובים. דידייה דשאן/רויטרס

דידייה דשאן אמר בסיום: "אני מרוצה מאוד ממה שראינו הערב. יצרנו מצבים רבים ושלטנו בצורה טובה במשחק, אליו היה לנו מעט מאוד זמן להתכונן. כשהכדור לא היה ברשותנו, כולם השקיעו והראו מאמץ. ראיתי הרבה דברים טובים".

המאמן פרגן לז'ירו: "הוא כבש, זה טוב בשבילו. הוא בהלך רוח מצוין ומשותף במשחקים רבים. הוא היה במצבים בעייתיים בשנים האחרונים, שיחק מעט מדי, אבל בכל פעם שהיה בנבחרת הוא סיפק את הסחורה. זה טוב מאוד עבורנו".

גם המגן ג'ונתן קלוס בירך את ז'ירו: "זה לא קל, הוא לוחם אמיתי. חייבים להעריך אותו. רציתי להראות שאני יכול להשתלב בנבחרת והרגשתי טוב. ידענו שלא יהיה קל מבחינה פיזית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסוף פופאנה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
בכורה מוצלחת. יוסוף פופאנה/רויטרס

אורליאן טשואמני, שהשלים 90 דקות בקישור לצד יוסוף פופאנה, שותפו לקישור במונאקו שערך בכורה מוצלחת בנבחרת: "רצינו להראות משהו אחר לגמרי אחרי מה שקרה ביוני, כולנו רצינו להוכיח מה אנחנו שווים. התנאים לא היו אופטימליים עם כל הפציעות, אבל כמו שהמאמן אומר - מה שחשוב זה מה שקורה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully