וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ': "אילת קבוצה קשוחה ומנוסה, אסור לנו לבוא רגועים"

הפועל ירושלים תערוך בשישי (14:00) את הבכורה הרשמית שלה, גלעד לוי ומארקס מייריס ייעדרו מרבע גמר גביע ווינר. המאמן: "אנחנו עובדים יפה ואני מאמין שנראה את זה". משאדו יחסר לדרומיים, המנצחת תפגוש את הרצליה או הפועל תל אביב

מערכת וואלה!

משחקי רבע גמר גביע ווינר יימשכו מחר (שישי, 14:00) באולם אנרבוקס שבחדרה, כשהפועל ירושלים תפגוש את הפועל אילת. המנצחת תשחק ביום רביעי הקרוב נגד מי שתעלה מרבע הגמר בין בני הרצליה להפועל תל אביב, שיתקיים במוצאי השבת.

עבור הפועל ירושלים יהיה זה המשחק הרשמי הראשון של העונה. הקבוצה מהבירה, שכשלה בעונה שעברה בניסיונותיה להגיע למעמדי הגמר בכל המפעלים בהם שיחקה, ביצעה מתיחת פנים משמעותית בפגרה, לרבות בעמדת המאמן עם הגעתו של אלכסנדר דז'יקיץ'. נועם דוברת ואיתי שגב הם היחידים ששרדו את המהפכה, ואליהם הצטרפו בגזרה הישראלית עוז בלייזר ואור קורנליוס, כמו גם גלעד לוי שייעדר מהמשחק מחר מכיוון שהוא בטירונות. בגזרת הזרים צירפה ירושלים שישה שחקנים חדשים: ארבעה אמריקאים - קאדין קרינגטון, ספידי סמית', זאק הנקינס וליוואי רנדולף, האסטוני סים-סנדר ונה והלטבי מארקס מייריס שנותר מחוץ לסגל למחר. בקבוצה רוצים לעבור את המשוכה הקרובה בשלום, בדרך אולי לגמר ראשון לעונה זו.

"הם קבוצה מנוסה וקשוחה, אני מכבד את המאמן שלהם מאוד. כל מי שעוקב אחרי הכדורסל האירופי יודע מי הוא. יש להם כמה פציעות, אבל מהצד שלנו, אסור לנו להירגע ולהגיע לא מוכנים", אמר דז'יקיץ' על הפועל אילת. "עשינו כמה אימונים בסגל מלא, מלבד גלעד לוי. אנחנו עושים עבודה יפה ואני מאמין שנראה את זה במשחק הזה. בהכנה היו דברים טובים ופחות טובים, בכל משחק כזה המטרות משתנות".

אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
בכורה רשמית להפועל ירושלים. דז'יקיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

למרות שהייתה רחוקה מלהרשים במשחקה הראשון במפעל נגד עירוני נס ציונה, הפועל אילת עברה את הכתומים בתום דרמה ומעפילה שוב לרבע הגמר, כשאשתקד היא נעצרת רק במעמד הגמר. הקבוצה של אריאל בית הלחמי חסרה את הגארד סקוט משאדו שייעדר כחודשיים מפעילות, ובמועדון בוחנים אפשרויות להחליפו. מי שהרשימו בהופעת הבכורה של העונה היו עמית גרשון ונתנאל ארצי הישראלים והגארד האמריקאי ג'ארד טרל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully