וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לאילת על נס ציונה, גם גלבוע/גליל עלתה לרבע הגמר

האורחים היו קרובים לניצחון ראשון בהיסטוריה בבגין, אך טרל קלע 9 נקודות רצופות ב-73:76 שסידר למקומיים מפגש נגד הפועל ירושלים. צוף בן משה קלע 22 נקודות ב-71:81 על באר שבע/דימונה, מכבי תל אביב יריבתם הבאה

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

משחקי שמינית גמר גביע ווינר הסתיימו הערב (שלישי), כשבמשחק המוקדם ניצחה הפועל אילת 73:76 דרמטי את עירוני נס ציונה והעפילה לרבע הגמר נגד הפועל ירושלים, שיתקיים ביום שישי ב-14:00.

במשחק הנוסף, הפועל גלבוע/גליל פתחה ברגל ימין את הופעותיה במפעל עם ניצחון 71:81 על הפועל באר שבע/דימונה, והיא ברבע הגמר תתמודד נגד מכבי תל אביב, משחק שייערך בשבוע הבא.

גולן גוט, עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
כמעט נרשמה היסטוריה באילת. גולן גוט/לירון מולדובן

הפועל אילת - עירוני נס ציונה 73:76

היסטוריה כמעט נרשמה באולם בגין באילת, אבל בסופו של דבר המקומיים הנחילו לעירוני נס ציונה את הפסדם ה-16 ב-16 מפגשים בין הקבוצות באילת. נס ציונה הפסידה את כל 15 משחקי החוץ שלה באולם ולמפגש בשמינית גמר גביע ווינר היא יצאה כבר אתמול ואף ערכה באילת את האימון המסכם, אבל ריצת מהפך בזכות 0:11 בדקות ההכרעה לא סייע לה והיא נכנעה לריצה אדירה מצדו של ג'ארל טרל.

אילת הוליכה 59:62 כשנותרו 06:24 דקות לסיום, אלא שכאמור אז מיינסי, קופר וביי יצאו לריצת 0:11. כבר נראה היה שאילת בדרך להפסד היסטורי בביתה לנס ציונה, אלא שאז טרל קלע 9 נקודות רצופות, זכה לסיוע מגריפין ומהפך נוסף הושלם. ביי בהטבעה נפלאה קבע שוויון 73 כשנותרן 39 שניות לסיום, אבל דווקא אז ביוקנן ביצע עבירה בלתי ספורטיבית ושלח את גריפין לקו העונשין. דייק רק בזריקה אחת מתוך השתיים ואילת לא הצליחה לקלוע אחרי כדור מהצד, אבל איבוד כדור רשלני במיוחד מנס ציונה לפחות לכפות הארכה ומנע היסטוריה. בסיום 73:76 לאילת.

ביי הצעיר הוביל את קלעי נס ציונה עם 24 נקודות (9 מ-11 לשתיים, 8 ריבאונדים) סייעו לו גם ג'רום מיינסי ושאק ביוקנן שקלעו 12 כל אחד, בעיקר די. ג'יי קופר עם דאבל-דאבל של 13 נקודות ו-12 אסיסטים (וגם 6 איבודים), אבל התפוקה מצד המקומיים הייתה מועטה והישראלי הבולט היה גולן גוט עם 5 נקודות.

אילת, מנגד, בהופעתה הראשונה בסגל מלא, נהנתה לא רק מ-19 נקודות של טרל, אלא גם מ-15 של גריפין שגם הוא השלים דאבל דאבל עם 10 ריבאונדים, מ-14 נקודות של עמית גרשון וגם נתנאל ארצי הוסיף 10. נייט גריימס קלע 7 וקטף 10 כדורים חוזרים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל אילת צוף בן משה. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
עכשיו הוא בגלבוע/גליל, והבכורה הייתה מוצלחת. צוף בן משה/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל גלבוע/גליל - הפועל באר שבע/דימונה 71:81

הקבוצה מגן נר יצאה לדרך חדשה עם רמי הדר, שינתה את פניה עם חמישה זרים חדשים וגם צירפה שלושה ישראלים משמעותיים חדשים - צוף בן משה, עמית זיס ומירון רוינה. ואכן, אחרי המשחק הראשון נראה שהשינויים השתלמו לגלבוע/גליל שהבטיחה את העפלתה לרבע הגמר, שם ממתינה לה מכבי תל אביב למפגש שייערך בעוד שבוע בדיוק.

בן משה קלע 22 נקודות ב-77.8 אחוז מהשדה (5 מ-7 לשלוש) וכן בלטו רשארד אודומס עם 15 נקודות ו-10 כדורים חוזרים וג'וש פאטון שקלע 12. בשורות המקומיים הם היו היחידים שקלעו בספרות כפולות, אולם גם פייטון וויליס, ג'סטין גורהם ורוינה בלטו עם 9, 8 ו-8 נקודות בהתאמה. ג'וש פרקינס כלל לא קלע ב-13 דקות וחצי על הפרקט.

מנגד, גם הפועל באר שבע/דימונה ביצעה שינויים משמעותיים הקיץ ובין השאר מונה למאמן ליאור ליובין, אקס גלבוע/גליל ששב היום לגן נר ונכנע במשחק הפכפך, שנפתח ברבע ראשון נפלא של המקומיים שכבר הוליכו 14:28 בתום 10 דקות, אולם הכריעו את ההתמודדות רק ברבע האחרון אחרי שנחלצו מפיגור עם ריצת 6:18.

את קלעי באר שבע/דימונה הוביל בן מור שקלע 16 נקודות, טידג'אן קייטה קלע 12 ו-11 תרם חואקין שוכמן. דייויד אפיאני הוסיף 9 נקודות וריקי פק קלע 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully