וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק חאתם עבד אלחמיד: האלטרנטיבות של הפועל חיפה לעמדת הבלם

22.9.2022 / 9:54

יואב כץ יחליט לגבי שחקן באר שבע, שלא מוכן להתפשר על שכרו. גם בלוריאן ונחמיאס באים בחשבון. סוטיריו או מירון ישוחררו. אלטרוביץ' הושאל לנוף הגליל, קמארה לא שותף במשחק אימון מול ריינה

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

בהפועל חיפה החליטו לצרף בלם ישראלי ולשחרר את אחד הבלמים הזרים, קונסטנטינוס סוטיריו או אנדריי מירון. בקבוצה מאוד רוצים לראות את חאתם עבד אלחמיד מגיע, כאשר המאמן ניר קלינגר הביע זאת בשיחה אישית שערך עם שחקנה של הפועל באר שבע. עם זאת, למרות שאלחמיד הביע נכונות לעבור להפועל חיפה, הוא מרוויח סכומים גבוהים מאוד ולא מוכן להתפשר על שכרו, כך שההחלטה עברה לידיו של הבעלים יואב כץ.

אם אלחמיד לא יצטרף, בקבוצה יפעלו במטרה להחתים את אור בלוריאן או עידן נחמיאס, וזאת מתוך העדפה לפנות משבצת של זר, כאמור. בלוריאן משתייך גם הוא להפועל באר שבע, אולם יושאל ממנה אם אלחמיד יישאר בקבוצה מבירת הנגב בסופו של דבר. אגב, מלבד הפועל חיפה, גם בני סכנין מנסה לגייס כספים על מנת לעמוד בשכרו של אלחמיד, שהביע נכונות להצטרף גם לקבוצה של חיים סילבס.

חאתם עבד אלחמיד, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
לא מוכן להתפשר על שכרו. חאתם עבד אלחמיד/דני מרון

בכל הנוגע להתקפה, בהפועל חיפה קיים רצון לשחרר את ניקיטה מוצפאן, אך סיכום עם הקשר על התרת חוזהו טרם הושג. מלבד מוחמד קמארה, ייתכן שיגיע שחקן ישראלי נוסף לעמדה קדמית בקישור.

הקבוצה ערכה היום משחק אימון נגד בני ריינה על מנת להריץ גם כמה שחקנים בראשם איתי בוגנים ו לואי טהא. בקרב השחקנים ציפו שגם קמארה יקבל דקות, אלא שהשחקן לא שותף כלל וערך אימון בצד עם שחקנים נוספים. בחיפה הסבירו שהשחקן כשיר לחלוטין אך שהעדיפו שלא לסכנו כרגע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דודו אלטרוביץ', הפועל נוף הגליל. הפועל נוף הגליל, אתר רשמי
הושאל לנוף הגליל. דודו אלטרוביץ'/אתר רשמי, הפועל נוף הגליל

בעניין אחר, שחקן הכנף דודו אלטרוביץ' הושאל להפועל נוף הגליל עד סוף העונה. "שמח להיות כאן, יש לפנינו אתגר ונקווה לעמוד בו", אמר הקיצוני בן ה-23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully