וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ מוחמד קמארה צפוי להצטרף הפועל חיפה

19.9.2022 / 19:06

השחקן הליברי נמצא במשא ומתן מתקדם, ואמור להצטרף לאימונים בשלישי לאחר שעבר בדיקות רפואיות. לפני כשנה, פרש מהמדים הלאומיים לאחר שלא פתח בהרכב. ניקיטה מוצפאן צפוי לקבל הודעה על שחרורו מהקבוצה

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 19.9/ספורט1

החלוץ הליברי מוחמד (קיקה) קמארה נמצא במו"מ מתקדם עם הפועל חיפה. השחקן שכבר סיכם במדי בני ריינה ולא הוחתם בעקבות החלטתו של שרון מימר על כך, יצטרף לקבוצה מהכרמל. קמארה הוא חלוץ/שחקן כנף ששיחק בעונה שעברה במדי קבוצת הטאיספור מליגת העל הטורקית בה רשם 4 שערים ובישול אחד ב24 הופעות ליגה עד לחודש פברואר, אז הושאל לאסטנה הקזחית ושותף רק בשני משחקים. לפני כשבוע וחצי כבר סיכם במכבי בני ריינה, אבל העולה ויתרה עליו לאור חילופי המאמנים.

קמארה החל את הקריירה במדי קבוצת המילואים של פאדרבורן הגרמנית מהליגה החמישית. לאחר מכן, שיחק ב-UCLA מליגת הקולג'ים האמריקאית. בהמשך עבר לליגת המשנה בארצות הברית, שם שיחק בקבוצת המילואים של לוס אנג'לס גלקסי. אחרי עונה חתם החלוץ הליברי בטורקיה, שם שיחק במדי מנמנספור לפני שעבר לקבוצתו האחרונה, האטייאספור מהליגה הטורקית הבכירה. לקמארה 21 שערים ו-9 בישולים במהלך הקריירה. השחקן הליברי מתופקד בדרך כלל כשחקן באגף, אך גם יכול לשחק בעמדת החלוץ המרכזי.

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

למוחמד קמארה היה מעורב בשערוריה בנבחרת ליבריה, אליה זומן אחרי ניסיונות חיזור רבים מצד הצוות המקצועי של ההתאחדות הליברית, בסופה פרש ממדי הנבחרת ללא הופעה אחת. לטענת מאמן ליבריה, החלוץ פרש כיוון שלא הרכיב אותו ב-11 במשחק מול נבחרת ניגריה, ובתגובה קמארה עזב את מחנה האימונים של הנבחרת טרם תחילת המשחק והודיע בהמשך על פרישה מהמדים הלאומיים.

השחקן שצפוי לשלם את המחיר ולפנות את משבצת הזר בקבוצה של ניר קלינגר הוא ניקיטה מוצפאן, שחתם במועדון רק בחודש יוני האחרון. שחקן הכנף המולדבי הצעיר, שותף בארבעה משחקים בקבוצה מהכרמל, בהם שיחק רק 59 דקות ובישל שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully