וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם עבד אלחמיד על סף חתימה בהפועל חיפה

22.9.2022 / 23:04

יואב כץ השווה את התנאים שיש לבלם בהפועל באר שבע והוא בדרכו לצפון כמושאל לעונה אחת. אור בלוריאן עשוי להישאר כעת

מערכת וואלה!

חאתם עבד אלחמיד נמצא על סף חתימה בהפועל חיפה. יואב כץ השווה את התנאים להם זוכה הבלם בהפועל באר שבע וכך נסללה הדרך לעסקה. מדובר בהשאלה לעונה אחת, כשלשחקן יש חוזה לעוד עונה בהפועל באר שבע. אלונה ברקת החליטה ללכת לקראת אלחמיד ולאפשר לו לשחק בצפון לאור העניינים המשפחתיים הבריאותיים שבגינם החמיץ את המשחקים האחרונים.

כזכור, הפועל באר שבע עמדה בסירובה לא לשחרר את אלחמיד למכבי חיפה אלא רק לקבוצה אחרת בצפון. בני סכנין ניסתה לגייס משאבים להחתמתו, אבל הפועל חיפה הצטרפה למירוץ וכץ עשה את המאמץ הנוסף כדי להביאו לניר קלינגר.

אלחמיד בן ה-31 החל את הקריירה בבני סכנין ועבר בגיל נוער למכבי תל אביב. משם יצא לגיחה קצרה בשרלרואה, חזר לארץ למ.ס. אשדוד ואחרי ארבע שנים ניסה שוב את מזלו באירופה, הפעם בדינמו בוקרשט וגנט. ב-2016 חזר לאשדוד, נרכש על ידי הפועל באר שבע וממנה נמכר לסלטיק תמורת 1.8 מיליון יורו בקיץ 2019. אחרי כשנה וחצי שב לקדנציה שנייה בהפועל באר שבע וכעת יעזוב אותה שוב. במדי נבחרת ישראל רשם 15 הופעות עד היום.

חאתם עבד אלחמיד, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
עובר צפונה. חאתם עבד אלחמיד/דני מרון

כעת יש לאור בלוריאן סיכוי טוב להישאר. בהפועל באר שבע רואים במהלך צירופו של הבלם שנרכש ממכבי פתח תקוה רכישה לעתיד וכדי שבלוריאן ישתבח, האינטרס היה להשאיל אותו כדי שישחק. כעת, לאור השינוי במצבת הבלמים, הוא עשוי להיות חלק מהסגל של אליניב ברדה.

הפועל באר שבע קיימה אתמול שני אימונים והבוקר תקיים אימון נוסף. תומר יוספי שהיה כבר עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, עשוי בסופו של דבר להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully