וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מאפשרת לאלחמיד לעזוב - למעט למכבי חיפה

20.9.2022 / 14:19

בשבועות האחרונים אלחמיד כמעט שאינו נמצא באימוני באר שבע בגלל עניינים בריאותיים הקשורים למשפחתו וביקש לעבור לקבוצה בצפון. הדילמה: ברקת והקבוצה מאפשרים לו להשתחרר, אבל לא לאלופה, שנראה שהיא היחידה שיכולה לעמוד בעלות הגבוהה של העסקה

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע התירה לחאתם עבד אלחמיד לעזוב את הקבוצה באופן מיידי לכל קבוצה בצפון, למעט מכבי חיפה. בשבועיים האחרונים אלחמיד כמעט שאינו נמצא באימוני הקבוצה בשל עניינים משפחתיים בריאותיים. עוד לפני כן היה לו מאוד קשה לשחק בהפועל באר שבע ולהתגורר בכפר מנדא בצפון, שם לרעייתו יש קריירה ועסק עצמאי ואינה יכולה להצטרף אליו למגורים בבאר שבע. הבלם ביקש כמה פעמים לעזוב בשל כך, אבל בעלי הקבוצה אלונה ברקת התעקשה שהיא אינה מוכנה לוותר על שחקן ההגנה, שנחשב לאחד הטובים ביותר במועדון.

לאור המצב החדש, והעניינים הקשורים למשפחתו, אלחמיד לא הגיע לאימונים בתקופה האחרונה, וכאמור שוב העלה את הבקשה לעבור לקבוצה אחרת בצפון כדי להיות קרוב למשפחתו. הפעם נעתרה ברקת לבקשה, בשל הנסיבות המיוחדות, ומכיוון שראתה שהשחקן אינו יכול עוד להמשיך כך.

יחד עם זה, העמידה ברקת תנאי, לפיו אלחמיד יכול לעבור בהשאלה לכל קבוצה בצפון למעט מכבי חיפה, שבה היא רואה כמתמודדת עם הפועל באר שבע ומכבי תל אביב על כל התארים.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
חאתם עבד אלחמיד/דני מרון

יש להדגיש כי כל הקבוצות בצפון לא יוכלו לשלם גם עבור השאלת אלחמיד וגם את החוזה שלו, למעט מכבי חיפה, שהייתה מוכנה לפני כחודש לשלם עבור כרטיסו של אלחמיד סכום לא מבוטל המתקרב למיליון דולר. כעת נמצא אלחמיד בלבטים גדולים. מצד אחד הוא חייב לעבור צפונה, מה שיאפשר לו להתרכז רק בכדורגל, ומצד שני מעטות הקבוצות שיכולות לעמוד בשכר שלו, ונראה שברקת לא תסכים לקחת בחוזה שלו חלק.

כך או אחרת, נראה שהסיפור עוד רחוק מפתרון, אבל בהפועל באר שבע מבינים היום לראשונה שהם חייבים ללכת לקראת אלחמיד ולאפשר לו להשתחרר, כי במצב הזה כל הצדדים מפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully