וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תוכל לשחרר את קמארה אם ייעדר בשל פציעה ברצועה הצידית

20.9.2022 / 8:37

האדומים רוצים לבטח את עצמם והכניסו סעיף מיוחד בחוזהו של החלוץ הליברי שאמור לחתום, לאור הפציעה בברכו מלפני מספר חודשים

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

הפועל חיפה הכניסה בחוזהו של מוחמד קמארה "סעיף החרגה" לפיו אם השחקן ייעדר בשל פציעה ברצועה הצידית, המועדון יוכל להתיר את חוזהו. החלוץ הליברי שצפוי לחתום רשמית במועדון, כך לפי הודעת הפועל חיפה אמש (שני), נפצע בחודש מרץ האחרון בברכו ונעדר מספר חודשים. בחיפה ערכו בדיקות מקיפות בשל כך כולל צילום MRI, ובעוד כל הבדיקות יצאו תקינות לחלוטין, החליטו האדומים להכניס את הסעיף הנ"ל כדי "לבטח" את עצמם.

קמארה כבר שיחק משחק רשמי בטורקיה לפני כחודש וכמו כן מתאמן בעצימות גבוהה. החלוץ הליברי היה אמור לחתום בבני ריינה אלא שאז שרון מימר מונה למאמן והעדיף שחקן בעמדה אחרת, מה שפתח את האפשרות של חיפה לצרפו.

האדומים ינסו כעת להשתחרר מחוזהו של ניקיטה מוצפאן אך אם יתקשו בכך, עשויים לשחרר את קוואמה קווי כדי לרשום את קמארה. הליברי ימשיך להתאמן עם חיפה עד החתימה, ורק משהו דרמטי ימנע את צירופו הרשמי.

מוחמד קמארה במדי הטאיספור. ., צילום מסך
סעיף החרגה. קמארה/צילום מסך, .

בעניין אחר, במשטרת חיפה וטירת כרמל ממשיכים לבחון את החשד שמאחורי הפשיטה על מחסן הציוד של אוהדי מכבי חיפה עומדים אוהדים המשתייכים לארגוני האוהדים של הפועל חיפה. במשטרה חוששים גם שאוהדי מכבי חיפה ינסו לבצע מהלך נגדי נגד אוהדי הפועל חיפה וכעת המטרה היא להרגיע את הלהבות כדי שהאירוע לא יתפתח לאירועים חמורים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully