וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן פאבלו נזכר בשחרור ממכבי תל אביב: "היה מאוד קשה לחיות עם זה"

שוער העבר התראיין בספרד, שם כתבו ש"זה היה הרגע הקשה בקריירה שלו". חואן פאבלו: "עם הזמן למדתי להבין את ההחלטה הזו"

מערכת וואלה!

אקס מכבי תל אביב, חואן פאבלו קולינאס, התראיין בספרד וחזר בקצרה לאותה אכזבה ענקית, כשהצהובים שחררו אותו אחרי ההעפלה לליגת האלופות והחתימו במקומו את פרדראג ראיקוביץ'.

חואן פאבלו מציין היום (חמישי) 20 שנה להופעת הבכורה שלו בלה ליגה, אז בגיל 24 ו-20 יום קיבל את המקום בין הקורות של אלאבס במשחק חוץ נגד ויאריאל. לצדו אגב, היו בהרכב גם אגדות כדורגל כאבלרדו ואדריאן איליה.

"זה היה הרגע הכי קשה בקריירה שלו", נכתב על ההחלטה של מכבי תל אביב ושוער העבר עצמו סיפר אמש: "עם הזמן למדתי להבין את הצעד של מכבי. אבל באותם ימים היה לי מאוד קשה לחיות עם זה".

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חואן פאבלו בתום המשחק האחרון שלו במדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

בסוף אוגוסט 2015 מכבי תל אביב עברה את פ.צ. באזל בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות והשוער הספרדי, אז בן 37, קיבל הודעה שהוא לא ממשיך. חלון ההעברות באירופה עמד להיסגר, הסגלים היו כמעט מלאים והוא נותר בלי קבוצה עד שבינואר הצטרף לנומנסיה.

חואן פאבלו התראיין אז באופן בלעדי לוואלה! ספורט ובין היתר אמר: "החלום שלי היה לשחק בליגת האלופות. בספרד אתה יכול לעשות את זה רק אם אתה שוער בברצלונה, ריאל מדריד, ולנסיה והקבוצות הגדולות הנוספות... אני לא אשקר, הרגשות שלי עכשיו מאוד עזים. אבל אני חייב להיות רגוע ולדעת להוציא את המקסימום מהסיטואציה".

אגב, למרות שג'ורדי קרויף עמד אז בראש המערכת המקצועית, בין השניים לא נותרו משקעים והם שמרו על יחסים חמים. חואן פאבלו פרש ב-2018 ובהמשך קרויף לקח אותו לעבוד תחתיו כמאמן שוערים בנבחרת אקוודור (דבר שלא יצא לפועל בסופו של דבר) ובליגה הסינית. היום הוא משמש כמאמן השוערים של ספורטינג חיחון.

"רציתי להכיר מדינות ותרבויות חדשות, ללמוד שפות", סיפר חואן פאבלו על נדודיו לישראל, קפריסין, סין ואקוודור, "רציתי לפתוח את הראש לכדורגל אחר. למדתי להתאקלם במקומות חדשים ולהתגבר על קשיים והכרתי הרבה אנשים שאני בקשר איתם עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully