וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ' נחת בישראל, חואן פאבלו שוחרר

29.8.2015 / 10:16

הכישרון בן ה-19 אמור לעבור בדיקות רפואיות ולחתום, זה שהגיע להחליפו קיבל הודעה על סיום דרכו ולא הגיע להיפרד באימון. לא ברור מי יפתח בראשון. יוקאנוביץ': "צריך לרדת לקרקע"

צילום מסך

בוידאו: יומו האחרון של פרדראג ראיקוביץ' בכוכב האדום בלגרד

פרדראג ראיקוביץ' בן ה-19, שנחשב לאחד הכשרונות המבטיחים באירופה, נחת הלילה (בין שישי לשבת) בישראל, יעבור בקרוב בדיקות רפואיות ויחתום באופן רשמי במדי האלופה הישראלית.

לאימון הבוקר לא הגיע השוער החדש, וכמוהו גם זה הוותיק: חואן פאבלו קיבל הודעה סופית על סיום דרכו במועדון, ונכון לשעה זו עדיין לא הגיע כדי להיפרד מהשחקנים.

עדיין לא ברור מי יעמוד בשער במשחק המרתק מחר מול הפועל באר שבע - האם הצהובים יעבירו את ראיקוביץ' בהליך מזורז של בדיקות ורישום ויתנו לו לשחק כבר ביומו הראשון, טרם עשה היכרות אמיתית עם שחקני ההגנה, או שמא מי שיקבל את הקרדיט יהיה שוער המשנה חביב אוחיון.

חואן פאבלו בראיון בלעדי: "חלמתי לשחק באלופות, לא יודע למה מחליפים אותי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר בישראל. פרדראג ראיקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

"החרטה היחידה שלי היא שעזבתי את הכוכב האדום כקפטן מבלי שזכיתי באף תואר", כתב אמש ראיקוביץ' בעמוד הפייסבוק שלו, "אבל אני בטוח שעוד אחזור לפה בעתיד".

"נפרדתי מהחברים אחר הצהריים באימון", אמר השוער המוכשר אמש. "זה היה קשה. בכיתי, אבל זה הכדורגל ואלה החיים. החלטתי לבחור במכבי תל אביב. אני מודע להבדלים בין הליגות בגרמניה ובישראל, אבל לא יכולתי לוותר על הזדמנות לשחק בליגת האלופות.

בסרביה דיווחו אתמול כי אוגסבורג הגרמנית ניסתה לשנות את דעתו ברגע האחרון. גם נציגי המבורג התעניינו בשחקן על פי דיווחים שונים. על פי הדיווח הסרבי, שהכוכב האדום בלגרד הייתה אמורה לקבל נתח גדול יותר ממכירה עתידית אם השחקן היה עובר לאוגסבורג ולא למכבי תל אביב, ועל כן, בסופו של דבר, הוחלט להעבירו לצהובים. לאחר זמן קצר הוציא סוכנו של השחקן הודעה בסרביה, לפיה החליט ראיקוביץ' לבחור בסופו של דבר במכבי תל אביב. "ההצעה של אוגסבורג הייתה יותר מהוגנת, למרות שההצעה של הקבוצה הישראלית גבוהה יותר. בכל מקרה, ראיקוביץ' החליט לבחור בישראל משתי סיבות עיקריות: הראשונה, מכבי תל אביב הסכימה להעביר את כל הכסף בתשלום אחד. השנייה, פרדראג רוצה לשחק בליגת האלופות".

באימון היום דיבר המאמן סלבישה יוקאנוביץ' לקראת באר שבע ואמר: "התמודדות על האליפות היא המטרה שלנו והיום יום האמיתי. עלינו להיות מוכנים, לרדת לקרקע ולהבין בדיוק מה העבודה שלנו, שכעת היא המשחק הבא מול הפועל באר שבע. אנחנו הולכים לפגוש קבוצה תחרותית וטובה ועלינו להיות מוכנים".

על ליגת האלופות אמר המאמן: "כל הקבוצות בליגת האלופות הן חזקות, אנחנו חייבים לתת להם את כל הכבוד שמגיע להן, ולהיות מוכנים להלחם. מאוד חשוב שנדע לכבד את עצמנו במשחקים האלו ושניתן את הכל במשחקים".

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. מגד גוזני
ברק יצחקי מגיע לאימון הבוקר/מגד גוזני
שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן. מגד גוזני
גם אלברמן/מגד גוזני
שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. מגד גוזני
וטיבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully