וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה התלוננה: השותף המאפיונר האיטלקי של משפחת מסי סוחט אותנו

עוד חשיפה ב"אל מונדו": מקורב לרודריגו מסי, שנחקר בחשד להלבנת כספים מסחר בסמים, איים על אנשי המועדון כדי לקבל עמלה על הארכת חוזהו של פאטי. וגם: הדו"ח על "הנזק החמור" שגרם פיקה למועדון כשהפיק את סרטו של גריזמן

מערכת וואלה

בעיתון הספרדי "אל מונדו" נמשכים הפרסומים במסגרת סדרת ההדלפות על ברצלונה וליאונל מסי. לאחר שאתמול (רביעי) התגלו דרישותיו של הפרעוש להארכת החוזה שלו ב-2020, בהמשך נחשף גם שבחודש יולי של אותה שנה, מטעם המועדון נשלח דוא"ל למנהל המשרד של משפחת מסי, ובו תלונה: השותף שלכם סוחט אותנו.

לפי המכתב, פרנצ'סקו ד'ארג'ניו האיטלקי הציג את עצמו בפני המועדון כאיש אמונו של רודריגו מסי, אחיו של ליאונל ומי שתיווך בין אנסו פאטי לראשי בארסה, וניסה לסחוט את המועדון הקטלאני כדי לקבל 50% מהעמלה על הארכת החוזה שעליה חתם פאטי ב-2019. "לאחרונה הוא איים על גורמים בהנהלה בכך שלא יחתום על הארכות חוזים של מספר שחקנים צעירים עד שדרישותיו הכספיות ייענו", צוין.

עוד תואר במכתב, כי ד'ארג'ניו "מעורב בחקירת המאפיה האיטלקית, בשל היותו לכאורה האחראי מטעמה על הלבנת כספים מסחר בסמים בברצלונה". בברצלונה טענו כי שותפו של רודריגו מסי נחקר בחשד להלבנה של עשרות מיליוני יורו.

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. Omar Vega, GettyImages
"פגע קשות במועדון". ג'רארד פיקה/GettyImages, Omar Vega
ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. ברני ארדוב
השם שלו השתרבב לעוד דיווח מביך. מסי/ברני ארדוב

ויש גם מידע מעניין בנוגע לג'רארד פיקה, שממילא "מככב" בכותרות כבר מספר חודשים על רקע הגירושים המתוקשרים שלו משאקירה. ב"אל מונדו" חשפו דו"ח של ראש המחלקה המשפטית בברצלונה בעידן ג'וזפ ברתומאו, בו הואשם פיקה ב"גרימת נזק חמור מאוד למועדון בכך שהפיק את הסרט הדוקומנטרי על אנטואן גריזמן".

ב-2018, כך דווח, פיקה דרש מברתומאו להפוך לבלם בעל השכר הכי גבוה בעולם, יותר מסרחיו ראמוס, ולהרוויח כ-13.6 מיליון יורו לשנה. במקביל, התנהלותו העסקית הייתה "מנוגדת לאינטרסים של מועדון ברצלונה", משלוש סיבות עיקריות שצוינו בדו"ח המדובר: "השחקן שם את האינטרסים שלו מעל אלה של המועדון, נוהג בחוסר כבוד כלפי תדמיתו של נשיא ברצלונה וחברי ההנהלה שלה, ופגע קשות במועדון בכך שהצהיר כי התקיימו מגעים עם שחקן שחתום על חוזה במועדון אחר".

עוד נכתב בדו"ח כי התנהלותו של פיקה גרמה לו להיראות מגוחך והובילה לכך שגריזמן דחה את הצעת הבלאוגרנה כדי להישאר שנה נוספת באתלטיקו מדריד. כידוע, הצרפתי הצטרף לבארסה שנה אחר כך, נכשל בענק וחזר אשתקד לאתלטיקו, כאשר סעיפים בחוזהו עדיין יוצרים סכסוך כלכלי בין שני המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully