וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבות למשפחת סוארס וחוזים חדשים לחברים: התנאים של מסי לברצלונה

התכתובות בין הארגטינאי לברתומאו ב-2020 נחשפות, ומציגות את רשימת התנאים שהציב במו"מ - כולל בונוס שמן בשיא תקופת הקורונה

ליאונל מסי וניימאר עם פריז סן ז'רמן בישראל/קבוצת קומטק

ליאו מסי עזב את ברצלונה בטריקת דלת ובחודשים האחרונים גוברות השמועות על כך שהוא עוד עשוי לחזור למועדון, אבל בינתיים נחשפים גם פרטים מסקרנים מהעבר.

בקטלוניה חשפו אמש (שלישי) תכתובות מייל משנת 2020 - בשיא תקופת הקורונה - בין חורחה מסי, אביו של מסי וסוכנו, לבין נשיא ברצלונה דאז ז'וספ מריה ברתומאו. בתכתובות פורטו הדרישות שהציב מסי כדי לחתום על חוזה חדש, והן כוללות כמה בקשות מפתיעות ויוצאות דופן.

הדרישה של מסי הייתה לקבל חוזה עד 2023 עם אופציה חד צדדית שלו להארכה. כמו כן, הוא הסכים להפחית משכרו כ-20 אחוזים, בתנאי שיקבל החזרים בשנתיים הבאות. כמו כן, הוא דרש "בונוס נאמנות" לצד בונוס חתימה גדול של 10 מיליון יורו, ורצה לוודא ששכרו יעלה במקרה של עליית מס בספרד.

ליאונל מסי, ז'וספ מריה ברתומאו, ברצלונה. צילומים: AP, צילום מסך
הדרך לפ.ס.ז' הייתה רצופת בקשות משונות. מסי לצד ברתומאו/צילום מסך, צילומים: AP

הסעיפים כללו גם בקשות מקוריות יותר. כך, למשל, הוא דרש לקבל תאי צפייה פרטיים בקאמפ נואו עבור המשפחה שלו וכן עבור המשפחה של חברו הטוב לואיס סוארס. כמו כן הוא ביקש לחדש את החוזה של פפה קוסטה, שנמנה בזמנו על הצוות המקצועי ונחשב לחבר קרוב שלו. לסיום, הוא ביקש התחייבות בכתב מהמועדון על כך שישלם לאחיו רודריגו מסי עמלות על עסקאות שעשה עם בארסה.

רוב הדרישות של מסי לא נענו על ידי ברצלונה, והסוף ידוע לכולם: בחודש אוגוסט באותה שנה העביר מסי למועדון את ה"בורופקס" המפורסם בו ביקש להשתחרר מהחוזה, וכעבור עונה אחת עזב סופית לפריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully