וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת המעגל המושלמת: כך ברצלונה מתכננת לשכנע את ליאו מסי לחזור

הארגנטינאי עדיין פגוע וכועס על המועדון, אבל לאפורטה מאמין שהוא "יילך עם הלב" ויעדיף את הקלוז'ר המרגש על פני הכסף הגדול - גם בזכות האתגר המקצועי החדש

תקציר ה-0:1 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה בלאס וגאס/ספורט1

האם ליאו מסי באמת יחזור לברצלונה? אחרי הדיווחים אתמול (ראשון) על כך שהמועדון מתכנן לנסות להחזיר את הכוכב הארגטינאי בקיץ הבא, בתקשורת הקטלאנית מסבירים שיש לתרחיש הקאמבק סבירות לא קטנה.

לפי "ספורט" הקטלאני, נשיא בארסה ז'ואן לאפורטה אמנם מודע לכך שמסי עדיין "פגוע וכעוס" על האופן שבו הקבוצה נפרדה ממנו בקיץ שעבר, אבל "מוכן לשים הכל בצד ולמחוק את הרגשות הקשים כדי לחדש את מערכת היחסים".

לאפורטה אף גישש כבר אצל חורחה מסי, האב והסוכן, בנוגע למוכנות של ליאו לעשות קאמבק וקיבל ממנו מסרים חיוביים, מה שמגביר את האופטימיות במועדון.

ליאונל מסי חוגג את הזכייה של ברצלונה, גביע המלך. רויטרס
הקאמבק נשמע מפתה. מסי/רויטרס

בברצלונה משוכנעים שלמסי יש הרבה סיבות טובות לרצות לחזור. הסיבה הראשונה סנטימנטלית מיסודה: מסי יודע שמבחינת המורשת והקריירה, זכייה בתארים עם ברצלונה בשלהי הקריירה תהיה סגירת המעגל המושלמת עבורו. הוא אף סיפר למקורביו לא פעם בחודשים האחרונים על קשיי ההתאקלמות של משפחתו בפריז, ועל געגועיהם העזים לברצלונה.

שנית, בברצלונה בטוחים שגם האתגר המקצועי ימשוך את מסי. מאז מינויו של צ'אבי למאמן, הקבוצה נראית תחרותית יותר וחזקה יותר, ויחד עם הרכש המרשים שהגיע בקיץ הנוכחי, ברצלונה מקווה לחזור לימים היפים שלה. מסי, אם כך, "ירצה להיות חלק מקבוצה תחרותית ומחודשת שמתחרה על כל התארים".

לאפורטה מאמין שגם הסוגייה הכספית לא תהווה בעיה. מסי צפוי לקבל עם סיום חוזהו בפ.ס.ז' בקיץ הבא הצעות גבוהות מאוד - כולל מפ.ס.ז' עצמה וגם מאינטר מיאמי שרוצה להביא אותו ל-MLS תמורת כסף גדול - אבל במועדון בטוחים שהוא "יילך עם הלב" ויבחר בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully