וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקירה זועמת על פיקה אחרי שהתמונות "הלוהטות" עם בת זוגו הסטודנטית דלפו

23.8.2022 / 0:34

שלושה חודשים אחרי הפרידה, פיקה תועד מתנשק בלהט עם בת זוגו החדשה הצעירה ממנו ב-12 שנה. בספרד טוענים: הוא הפר את ההסכם עם שאקירה, שרותחת ו"פגועה עד עמקי נשמתה"

ג'רארד פיקה עם בת זוגו החדשה/מתוך יוטיוב

שלושה חודשים אחרי הפרידה המתוקשרת, בספרד ממשיכים לעקוב מקרוב מאוד אחרי ג'רארד פיקה ושאקירה וטוענים: הזמרת "רותחת מזעם" על בלם ברצלונה, אחרי שהוא תועד בפומבי עם בת זוגו החדשה.

כזכור, פיקה ושאקירה נפרדו אחרי יותר מעשור כבני זוג, אחרי שפיקה בן ה-35 בגד כביכול בזמרת ונתפס "על חם". בשבועות האחרונים הוא נמצא בזוגיות חדשה עם בת זוג הצעירה ממנו ב-12 שנים, קלארה צ'יה מארטי, שעובדת תחתיו באחד המיזמים שלו. בסוף השבוע האחרון פיקה ומארטי תועדו מבלים יחד בהופעה ובסרטונים שצולמו על ידי עוברי אורח, הם נראו מתנשקים בלהט.

לפי אתרי הרכילות בספרד, שאקירה (שמבוגרת מפיקה ב-10 שנים) כעסה מאוד כשנתקלה ב"תמונות הלוהטות", בעיקר משום שכחלק מהסכם הפרידה בין עם פיקה, סוכם שבשנה הקרובה אף אחד מהם לא ייראה בציבור עם בן או בת זוג חדשים.

שאקירה לצד ג'רארד פיקה ובת זוגו החדשה. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
פיקה הפר את ההסכם?/מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

"ג'רארד וקלארה יוצאים כבר כמה חודשים. היא סטודנטית שעובדת במשרד שלו בהפקת אירועים", סיפר מקורב לפיקה ל"דיילי מייל". "הם מנסים לשמור על הזוגיות הזאת בשקט, אבל כל מי שנמצא בסביבה שלהם מודע למערכת היחסים שנרקמת ביניהם". לפי אותו מקורב, "יש אנשים שעוזרים להם לשמור על הזוגיות הזו בחשאיות עד כמה שניתן. הם הנחו את קלארה למחוק את החשבונות שלה ברשתות החברתיות כדי שאנשים לא יוכלו למצוא תמונות שלה. חברים של פיקה מחשיבים את זה כהוכחה לכך שהוא רציני לגבי מערכת היחסים הזאת".

לפיקה ולשאקירה יש שני ילדים משותפים, מילאן בן התשע וסאשה בן השבע. לפי אחד מאתרי הרכילות בספרד, "ברור שבין פיקה למארטי מתפתח משהו רציני. נראה שיש שם אהבה, וזה בטוח פוגע עמוקות בשאקירה. פיקה מעולם לא נראה כל כך חופשי ומאושר - בטח לא כשהיה איתה".

בת הזוג החדשה של ג'רארד פיקה. מתוך טוויטר, צילום מסך
פיקה מאוהב? בת הזוג החדשה/צילום מסך, מתוך טוויטר
ג'רארד פיקה עם בת הזוג החדשה. מתוך טוויטר, צילום מסך
ג'רארד פיקה עם בת הזוג החדשה/צילום מסך, מתוך טוויטר

לפי "אל פריודיקו", פיקה ושאקירה החליטו לעשות כל מאמץ כדי להישאר בקשרי חברות "למען הילדים", אבל מתקשים לעמוד בהבטחה, והמתיחות בין השניים על רקע התמונות שהופצו בסוף השבוע רק הולכת וגוברת. מאז הפרידה - כך טוענים בספרד - פיקה אימץ אורח חייו "צעיר ומשוחרר יותר", מרבה לצאת למועדונים ומסיבות ובאופן כללי "ממקסם את חיי הרווקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully