וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועות, ה"סיוט" והבגידה: שאקירה שוברת שתיקה על הפרידה מג'רארד פיקה

המציאות החדשה: "יש לי פפראצי מול הבית 24/7". הסיקור על פיקה והחברה החדשה: "היחסים שלנו הפכו למשהו וולגרי וזול". השמועות: "הילדים שלי מתמודדים עם דברים מרושעים". שאקירה מסכמת שלושה חודשים קשים: "התקופה האפלה בחיי"

ג'רארד פיקה עם בת זוגו החדשה/מתוך יוטיוב

שאקירה מודה: שלושת החודשים האחרונים מאז הפרידה מג'רארד פיקה היו קשים. הזמרת הקולומביאנית, 45, ובן זוגה לשעבר בלם ברצלונה, 35, הסעירו את ספרד לפני מספר חודשים עם ההודעה על הפרידה, ואומנם כלפי חוץ שאקירה עדיין מופיעה ומככבת בתוכניות ריאליטי - אבל למעשה קשה לה להשלים עם הפרק החדש שהמשפחה שלה פותחת.

"נשארתי שקטה, ניסיתי לעכל את הכל", אמרה שאקירה, שלה ולפיקה יש שני בנים, "וכן, זה קשה עבורי לדבר על זה, במיוחד בגלל שאני עדיין עוברת את זה, וגם בגלל שאני בעין הציבור, וגם בגלל שהפרידה שלנו היא לא פרידה רגילה. אז זה היה קשה, ולא רק בשבילי, אלא גם לילדים. קשה מאוד".

הזמרת שאקירה לצד בן זוגה, ג'רארד פיקה בלם ברצלונה. חשבון הטוויטר של שאקירה, אתר רשמי
"אני חושבת על כל הנשים בעולם שהאמינו כמוני בערכי משפחה, שהיה להן חלום, חלום גדול של משפחה גדולה שתישאר ביחד לנצח - ורואות את החלום הזה מתנפץ לרסיסים"/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של שאקירה

שאקירה כבר 20 שנה כוכבת בינלאומית, אבל הפרידה שלה מפיקה החזירה אותה לכותרות בצורה שהיא לא מכירה, עם המון מציצנות, דיווחים מפוקפקים ומדורי רכילות. "יש צלמי פפראצי שחונים לי מול הבית, נמצאים שם 24/7, ואין שום מקום שבו אני יכולה להתחבא מהם עם הילדים שלי - מלבד לבית שלי. אנחנו לא יכולים לצאת לטיול בפארק כמו משפחה רגילה, או סתם ללכת לאכות גלידה, או למעשה שום פעילות בלי שפפראצי יקיפו אותנו. אז זה קשה".

ולמרות זאת, שאקירה אומרת שהיא עושה כל שביכולתה על מנת לשמור על ילדיה. "אני מנסה להגן עליהם, כי זאת המשימה מספר 1 שלי בחיים כרגע", אומרת, "אבל אז הם שומעים דברים בבית ספר מהחברים שלהם, או שהם נתקלים בכותרות מרושעות ולא נעימות ברשת, וזה משפיע עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'רארד פיקה, שאקירה עם ילדיהם. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"לפעמים אני מרגישה כאילו הכל זה חלום רע, ואני בקרוב אתעורר. אבל זה אמיתי"/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

חודשים ארוכים עברו, אבל שאקירה אומרת ש"לפעמים אני מרגישה כאילו הכל זה חלום רע, ואני בקרוב אתעורר". לצערה, זאת המציאות, ופיקה המשיך הלאה, וכבר החל במערכת יחסים עם בחורה צעירה. "זה אמיתי", יודעת שאקירה, "ומה שאמיתי זה האכזבה שלי לראות משהו שראיתי בו קדוש ומיוחד כמו היחסים שלי עם האבא של ילדיי, ולראות את זה הופך למשהו וולגרי וזול על ידי התקשורת. וכל הזמן הזה אבא שלי היה מאושפז, ונאבקתי בכמה חזיתות. כמו שאמרתי, זאת כנראה התקופה הכי קשה, הכי שחורה בחיי".

עוד הוסיפה: "אני חושבת על כל הנשים בעולם שהאמינו כמוני בערכי משפחה, שהיה להן חלום, חלום גדול של משפחה גדולה שתישאר ביחד לנצח - ורואות את החלום הזה מתנפץ לרסיסים, זה אחד הדברים הכי כואבים שאת יכולה לחוות. אבל אני חושבת שאנחנו הנשים, אנחנו חזקות. זה טמוע בנו. ואנחנו נועדנו לטפל בכל אלה שתלויים בנו. אז את שואלת אותי איך אני מסתדרת? אני פשוט מסתדרת, מזכירה לעצמי שאני צריכה לשמש דוגמה לילדים שלי. זה הדבר שמניע אותי כעת".

פיקה, שאקירה ובר רפאלי. Gettyimages ורפי דלויה, GettyImages
שאקירה: "מה שאמיתי זה האכזבה שלי לראות משהו שראיתי בו קדוש ומיוחד כמו היחסים שלי עם האבא של ילדיי, ולראות את זה הופך למשהו וולגרי וזול על ידי התקשורת"/GettyImages, Gettyimages ורפי דלויה

רק לפני כמה ימים, לדוגמה, הופיע דיווח שפיקה ניהל בעבר רומן עם בר רפאלי ובגד בשאקירה, דיווח שמתווסף לאינספור ידיעות. הקולומביאנית אמרה על הסיקור התקשורתי: "קשה לי לראות את הטיפול של התקשורת הספרדית. זה כל כך פולשני כלפי הילדים שלי. לא מגיע להם שיעקבו אחריהם כל שנייה. שיצלמו אותם הולכים לבית ספר, שיעקבו אחריהם פפראצי. מגיע להם חיים רגילים. זה ממש קרקס".

שאקירה נשאלה על העובדה שפיקה כבר המשיך הלאה, בעוד היא על פי הדיווחים רצתה להמשיך במערכת היחסים איתו והופתעה מרצונו להיפרד: "הפרטים האלה אישיים מדי בשביל לחלוק, לפחות כרגע. הכל עדיין חדש וטרי. אני רק יכולה להגיד שנתתי הכל למען הזוגיות הזאת ולמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully