וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית: אוסקר גלוך מוכן לדון על חוזה חדש במכבי תל אביב

21.9.2022 / 12:30

הצהובים יגישו הצעה שתכלול עונה נוספת, מענק משמעותי וכנראה גם סעיף שחרור הוגן. במועדון אופטימיים ומעידים כי גלוך ומשפחתו לא רוצים להיפרד בצורה חד צדדית על פי ההסכם הנוכחי של השחקן

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

פרסום ההקלטה בה נשמע מקסים גלוך מבקר את ולאדן איביץ' בתחילת העונה, יכול היה לעשות נזק לאביו של כוכב מכבי תל אביב ולקרב אותו לדעות שהיו כאן על ההורים המפורסמים של השחקנים הבכירים, אשר נהגו להתערב וללהג לא פעם בתקשורת.

אלא שבמכבי תל אביב מקפידים לספר כי מדובר בכלל באבא מאוד הוגן שחושב גם על טובת המועדון, אפילו שהקלפים כרגע נמצאים אצלו בגדול. מישהו שיכול לעזוב עוד שנה ושלושה חודשים, אבל דווקא רוצה לבוא לקראת המועדון ולסיים בצורה הכי מכובדת שיכולה להיות כדי שבעתיד בנו ישוב למועדון בו גדל ושאותו הוא מאוד אוהב.

כפי שפורסם כאן אתמול, חוזהו של אוסקר גלוך במכבי תל אביב יסתיים ב-31 בדצמבר 2023. משמעות הדבר שבאמצע העונה הבאה הוא יהיה חופשי לעזוב לכל קבוצה שהוא ירצה באירופה כאשר מכבי תל אביב תקבל בסך הכל כמה מאות אלפי יורו שיהוו דמי השבחה עבורו על פי חישוב של 90 אלף יורו לעונה בשנים ששיחק בגיל נערים. גלוך למעשה יכול כבר בתום העונה הזו, ב-31 ביוני 2023, חצי שנה לפני תום חוזהו הנוכחי, לנהל משא ומתן עם כל קבוצה בחו"ל ואף לחתום בשורותיה.

אוסקר גלוך, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם אביו נגד פרידה חד צדדית. אוסקר גלוך/קובי אליהו

אלא שעל פי גורמים במכבי תל אביב, מקסים גלוך הבהיר להם כי אינו רוצה לעזוב כשהמועדון לא מקבל עליו סכום ראוי כדמי רכישה. "הורים רבים ואולי כולם היו יושבים עכשיו רגל על רגל ומחכים שהבן שלהם יהיה חופשי ויחתום ללא תמורה בחו"ל, אבל במקרה של גלוך האבא רוצה שגם מכבי תל אביב תרוויח על הילד", אומר גורם המעורה בפרטים. זו הסיבה שלמרות שהמצב החוזי של גלוך מצוין מבחינתו, הוא לא פוסל בכלל חתימה לעוד עונה אבל כדי שזה יקרה, תצטרך מכבי תל אביב לעמוד בשני תנאים עיקריים.

הראשון הוא שגלוך יקבל מענק חתימה גבוה וראוי ליכולתו ולמעמדו והשני שיוכנס לחוזה החדש סעיף שחרור לחו"ל שיהיה הוגן ויוביל לכך שכאשר יגיעו הצעות, מכבי תל אביב תמכור אותו. כפי שכבר פורסם כאן בעבר, מכבי תל אביב הציבה בהתחלה סכום של 10 מיליון יורו תמורת גלוך ואחרי זה ירדה לאזור ה-6 מיליון. אלה כמובן לא סכומים שרשומים בחוזה, אלא רק שאיפה של המועדון. הכנסת סעיף שחרור לחוזה חדש צריכה להיות סביב 3 מיליון יורו כדי שהוא לא יהווה מחסום ליציאה של גלוך בעתיד הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מיטש גולדהאר, בעלים מכבי תל אביב. אריאל שלום
מכבי תל אביב תצטרך לעמוד בשני תנאים עיקריים. גולדהאר/אריאל שלום

במידה שהצדדים יגיעו לעמק השווה בכל הקשור למענק חתימה בחוזה חדש ולסעיף שחרור שלא ימנע מגלוך להימכר, יש עוד שני אלמנטים חשובים שיהיו על הפרק. הראשון, האם סעיף השחרור יוכל להיות מופעל כבר בחלון הקרוב של חודש ינואר. מכבי תל אביב לא רוצה בשום אופן לוותר על גלוך בעונה הזו והיא מייעדת לו משבצת מרכזית בניסיון שלה לזכות העונה באליפות. ספק אם מכבי תל אביב תסכים לסעיף שחרור שיוכל להיות מופעל בעוד שלושה חודשים. עניין שני וחשוב הוא עד מתי ייחתם החוזה החדש. האם הוא יהיה שוב עד אמצע העונה או שמכבי תל אביב תתעקש שהוא יסתיים בתום עונת 2024/25, ואז למעשה הוא יוארך בעונה וחצי מכפי שהוא כעת.

כך או אחרת, מכבי תל אביב עובדת על הסכם חדש שהיא תרצה שגלוך יחתום עליו, אבל בדבר אחד היא יכולה להיות בטוחה: לא מדובר כאן במשפחה שרוצה לברוח ברגע שהיא תוכל. גלוך כאמור יכול לעזוב את מכבי תל אביב ללא שום התניה וללא שום בעיה בעוד 15 חודשים בלבד, אבל המשפחה רוצה לעשות זאת בהוגנות ובאופן שבו גם המועדון שגידל אותו ירוויח. כשיש אינטרס כזה על השולחן, אפשר יהיה למצוא דרך שגלוך יישאר ליותר מאשר העונה הזו ואוהדי מכבי תל אביב יוכלו ליהנות ממנו גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully