וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של גלוך הוקלט כשהוא מבקר בחריפות את איביץ': "לא רציתי לפגוע"

25.7.2022 / 22:05

לאחר שבנו עלה כמחליף בדקה ה-89 בניצחון מכבי תל אביב על זירה, מקסים גלוך הוקלט כשהוא תוקף את המאמן. לאחר מכן הגיב: "בשיחה עם אדם שחשבתי שהוא חבר, אמרתי בפתיחות את מה שאני מרגיש. אין לי רצון לפגוע באף אחד ובטח שלא בבן שלי"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה את העונה האירופית עם 0:3 קליל על זירה האזרית, אך נדמה שלא הכל עבר חלק. לאחר שכיכב בנבחרת הנוער, אוסקר גלוך עלה מהספסל רק בדקה ה-89 בלבד בתור המחליף החמישי והאחרון. בהקלטה שהתפשטה כאש בשדה קוצים, אביו מקסים גלוך העביר ביקורת קשה על מאמן הקבוצה, ולאדן איביץ': "מאמן מטומטם, בגלל זה זרקו אותו מאנגליה, הוא היה עושה את אותו הדבר, לא נותן לכוכבים לשחק. זרקו אותו כמו כלב, באנגליה לא ספרו אותו, בארץ לא יזרקו אותו בגלל זה אבל מקווה שלא נישאר אצלו".

אוסקר גלוך. דני מרון
הקלטת אביו עוררה סערה. אוסקר גלוך/דני מרון

בתגובה לוואלה! ספורט אמר מקסים גלוך את דברים הבאים: "החל מיום חמישי, כשאוסקר נכנס חילוף חמישי בדקה ה-89 באזרבייג'אן, קיבלתי עשרות טלפונים, אם לא מאות, מחברים ואוהדים שמנסים למשוך אותי לדבר על מכבי ונגד המאמן. לצערי, באחת השיחות עם בן אדם שחשבתי שהוא חבר שלי, אמרתי בצורה פתוחה את מה שאני מרגיש. לא רציתי שזה ייצא לתקשורת, אין לי רצון לפגוע לא במכבי תל אביב ולא בבן שלי, הדברים יצאו ואין לי מה לעשות כרגע נגד זה למעט זה שאמרתי כבר לאנשים במכבי ובראשם ברק יצחקי, שמבחינתי הכל אצלי כרגיל מול המועדון. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד ובטח שלא בבן שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully