וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים לפני המונדיאל, "ענן כבד רובץ מעל נבחרת צרפת"

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 13:29

פול פוגבה מתעסק בפרשת הסחיטה, קיליאן אמבפה שוב כופה על יו"ר ההתאחדות לשנות החלטה, הוגו לוריס פצוע, ודידייה דשאן "מתעסק ביותר מדי דברים שלא קשורים לכדורגל"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 20.9/ספורט1

"ענן כבד רובץ מעל הנבחרת" - זו הייתה הכותרת הבוקר (שלישי) ב"ל'אקיפ" הצרפתי, שניתח את הבעיות של אלופת העולם, חודשיים לפני פתיחת המונדיאל. בתקופה האחרונה אירעו מספר תקריות ופרשיות סביב הנבחרת, כאשר רק אתמול קיליאן אמבפה סירב להצטלם עם הסגל בגלל זכויות צילום, פול פוגבה עבר משבר אישי עם אחיו, ושוער טוטנהאם הוגו לוריס נאלץ לפרוש בגלל פציעה. "תחת יו"ר ההתאחדות נואל לה גרה, השנוי במחלוקת, פרשת פוגבה, ההתקוממות של השחקנים על זכויות הצילום ורצף הפציעות, הנבחרת הצרפתית עוברת תקופה רצופה בבעיות", נכתב ב"ל'אקיפ".

אתמול אמבפה ייצר תקרית בנבחרת כאשר סירב לקחת חלק בצילומים של הנבחרת, על רקע מאבק ארוך על ההכנסות מזכויות צילום. כמה שעות לאחר מכן התאחדות הצרפתית הודיעה שהצילומים נדחים, בניסיון להימנע מתקרית תקשורתית ומתיחות מיותרת עם הכוכב. בהתאחדות הבהירו ש"העניין בבדיקה" ומגבש "הסכם חדש". בחודש מרץ אמבפה שוב ייצר לחץ על ההתאחדות הצרפתית, כשהביע חשש מהספונסרים החדשים והחסויות על גב הקבוצה של חברות הימורים ומותגי ג'אנק פוד.

שחקני נבחרת צרפת פול פוגבה, קיליאן אמבפה. John Berry, GettyImages
הרבה מתיחויות מיותרות. אמבפה ופוגבה/GettyImages, John Berry

אך כאמור, הסאגה הכי "פיקנטית" בנבחרת היא פול פוגבה, שבשבועות האחרונים נמצא בכותרות על רקע סכסוך קשה עם אחיו, שכעת נתון במעצר בצרפת אחרי שניסה לסחוט את קשר הנבחרת ב-13 מיליון יורו. פוגבה פירסם אתמול ש"שני אנשים כיוונו אקדח לראשי, פחדתי מאוד, ובמצב הזה אמרתי להם שכן, אני הולך לשלם להם". אחיו של פוגבה, מחיאס, אף טען ש"פול רצה להטיל כישוף על אמבפה", בעוד טענה לא רצינית לכאורה, אך בכל זאת יצרה מתיחות מיותרת וכותרות שליליות.

בנוסף כאמור הוגו לוריס נאלץ לעזוב את הסגל בגלל פציעה, שנגרמה לשוער טוטנהאם במהלך הניצחון 2:6 על לסטר. "הבעיה היא שלאחרונה דידייה דשאן נאלץ להתמודד עם יותר מדי בעיות", נכתב ב"ל'אקיפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully