וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרשת הסחיטה והאיומים: אחיו של פול פוגבה נעצר

אחרי שכוכב נבחרת צרפת טען שהיה קורבן להתנהלות פלילית של אחיו ו"חבריו" שניסו לסחוט ממנו מיליונים וחשפו את "הכישוף" על אמבפה, מתיאס פוגבה נעצר בצרפת

תיקתקנו, קליפ סיכום היום 14.9/ספורט1

מתיאס פוגבה, אחיו של פול פוגבה, נעצר ונחקר היום (רביעי) על ידי המשטרה, לאחר שקשר יובנטוס טען שהוא היה קורבן של ניסיונות סחיטה ואיומים על ידיו. מתיאס התייצב היום אחר הצהריים בפני החוקרים והוכנס למעצר משטרתי. החקירה בודקת חשדות של סחיטה על ידי כנופיה חמושה, חטיפה, קנוניה ועוד מספר עבירות. שלושה אנשים נוספים נמצאים גם הם במעצר.

פול פוגבה, כוכב נבחרת צרפת, טען לאחרונה שאחיו ו"חברי ילדות" שלו היו חלק מקבוצה שמטרתה הייתה לסחוט ממנו כסף. בצרפת דווח שהאנשים בחבורה, חמושים ברובי סער MI6, דרשו מהקשר הצרפתי 13 מיליון יורו עבור "שירותי הגנה" שנמשכו 13 שנים אחורה, כולל הזמן שבו בילה במנצ'סטר כששיחק במנצ'סטר יונייטד. פוגבה טען שהכנופיה מאיימת עליו כבר ארבעה חודשים.

מעשי ההפחדה והאיומים קרו במנצ'סטר באפריל, ומאוחר יותר ברחבי העיר האיטלקית טורינו, בה פוגבה משחק כיום ביובנטוס. כמו כן, נטען כי הכנופיה לקחה את פוגבה לדירה בפרבר בפריז, שבו פוגבה גדל, והאשימו אותו על כך שלא עזר להם כלכלית מאז שהפך לשחקן מקצועי.

על פי הדיווחים, פול שילם 100 אלף יורו לקבוצה כדי "להרוויח זמן", לאחר שהוא אוים על ידי רעולי פנים וחמושים בדירה בפריז, בזמן שהם דורשים ממנו עוד מיליוני יורו.

הסאגה החריגה הזאת התפוצצה בחודש שעבר כאשר אחיו הבכור של פוגבה מתיאס פרסם סרטון ברשתות החברתיות, ונשבע שבקרוב יפרסם סדרה של "גילויים גדולים" על הכדורגלן המפורסם. הוא אמר במהלך הסרטון: "הציבור ראוי לדעת דברים מסוימים... על מנת לקבל החלטה מושכלת אם פול ראוי להערצה, כבוד ואהבת הציבור, האם הוא ראוי למקומו בנבחרת צרפת ולכבוד לשחק במונדיאל".

פול פוגבה, מתיאס פוגבה. Dan Mullan, GettyImages
הסאגה נמשכת. האחים פול ומתיאס פוגבה/GettyImages, Dan Mullan

זמן קצר לאחר פרסום הפוסט, פול פוגבה פרסם הצהרה שבה הודה שהסרטונים של מתיאס "למרבה הצער לא הפתיעו ... הם (הסרטונים) מתווספים לאיומים ולנסיונות סחיטה של ​​כנופיה מאורגנת נגד פול פוגבה".

מתיאס פוגבה, 32, הוא גם כדורגלן, שטען בין השאר שאחיו פול השתמש במכשף כדי להטיל כישוף על קיליאן אמבפה. פוגבה כמובן מכחיש בתוקף את הדברים, וטוען שהומצאו כדי להכפיש אותו. אמבפה אמר על הפרשה: "פול התקשר אליי, ומסר את הגרסה שלו. זו המילה שלו נגד המילה של אחיו. יש לו (לפול פוגבה) כבר בעיות מסוימות ואני חושב שזה לא הזמן להוסיף עליהן. נראה מה יהיה, אני די מנותק מכל זה".

  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully