וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאס פוגבה: "אני נאלץ לדבר כי אחי הקטן רוצה אותי מת או בכלא"

עודכן לאחרונה: 31.8.2022 / 13:09

אחיו של פול פוגבה העלה סרטונים חדשים עם האשמות חדשות ומסעירות: "האנשים שמזלזלים במה שאני אומר, היו מעלימים עין ממעשים של מייקל ג'קסון אם הוא היה מייצר עוד בילי ג'ין. פול מתעקש להרוס את המשפחה". בעלי המועדון טור: "נפלתי בפח של משפחת פוגבה"

תקציר: אינטר - קרמונזה 1:3/ספורט1

שרשרת הסרטונים של מתיאס פוגבה, האח הגדול והמרדן של פול פוגבה, לא פוסקת. אחרי שהאשים את אחיו בכך שהוא שילם למכשפה שתטיל קללה על אמבפה ועוד כל מיני האשמות, מתיאס העלה אמש (שלישי) סרטונים נוספים שבהם הוא מנסה בכל כוחו להטיל רפש באחיו וכל זה חודשיים לפני שהוא אמור לשחק עם נבחרת צרפת במונדיאל.

"שמתי לב שמאז הסרטון האחרון שלי, כולם החליטו שפול דובר אמת בלי לבדוק את זה", הפציר מתיאס, "בגלל שהוא כוכב ומי שלא עשה קריירה כמו שלו צריך לשתוק. אני יודע, חלק מהאנשים צוחקים עליי בגלל הפנאטיות שלהם לפול פוגבה הנפלאה, עבור אחרים רק המונדיאל חשוב. אותם אנשים היו מעלימים עין ממעשים של מייקל ג'קסון, אם הוא היה מייצר עוד בילי ג'ין".

מתיאס פוגבה אחיו של פול פוגבה. רויטרס
ידעו ימים יפים יותר ביחד. פול ומתיאס פוגבה/רויטרס

האח הגדול של פוגבה המשיך להטיח דברים קשים בקשר יובנטוס ואמר: "הציבור התעצבן עליי והאשים אותי בדברים בלי לדעת כלום. אם האח הגדול נאלץ לדבר בפומבי בגלל שהוא מסתכן בלאבד את חייו או את החופש שלו בגלל שהאח הקטן שלו רוצה אותו מת או בכלא. בגלל שפול הוא כוכב עולמי ואני איש רגיל, אז אני צריך למות בשקט? מצטער, תעשו את זה בעצמכם אם אתם רוצים".

"גם אם אתם לא מאמינים לי, אני נלחם על החיים שלי ושל המשפחה שלי. אני נלחם כדי לצאת מהמלכודת של האח הזה. המשפחה שלי סובלת ובסכנה. זה בגלל אח שלי, בגלל כסף ותהילה הוא איבד את עצמו כבר מזמן. אם פול לא רוצה לדבר ומתעקש להרוס את המשפחה, איזו ברירה נותרה לי?. הדרך היחידה שלי לשרוד היא לחשוף את כל השקרים שלו וההתחזות שלו. זו הסיבה שחשפתי את הקטע עם המכשפה".

במקביל, הסיפור מסתעף כי גם בעלי המועדון טור, מהליגה הרביעית בצרפת, מאשים את משפחת פוגבה בכך שנפל בפח שטמנו לו. לדבריו של ז'אן מארק אטורי, הוא כלל לא הופתע ממה שכבר הופך ל"פרשת האחים פוגבה", אחרי שנפל בעוקץ שלהם: "מתיאס פוגבה הוצע לנו ב-2018, אבל סירבו בנימוס. אז הציע פול לשלם את שכרו וכל העלויות הנדרשות, אפילו אמר שיגיע לצפות באחיו וישתתף במשחק אימון של הקבוצה". אחיו חתם והעלויות מוערכות בכ-800 אלף יורו, אבל פול מעולם לא העביר את הסכום כפי שהתחייב. "לא הופתעתי בכלל", אמר הבעלים והוסיף, "אמם של האחים פוגבה היא ראש הכנופיה, היא זו שמנווטת אותם ואומרת מה כן ומה לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully