וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאס פוגבה: "אחי שכר מכשפה שתטיל קללה על קיליאן אמבפה"

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 9:45

אחיו הגדול של פול פוגבה שחרר סרטון מסעיר ובו הוא מכנה אותו כ"איש הכי צבוע על פני האדמה". פול בתגובה טוען ש"הסרטון לא מפתיע" וכן שכנופייה מנסה לסחוט ממנו 13 מיליון יורו. האם עומדת לצד קשר יובנטוס

תקציר: יובנטוס - ססואולו 0:3/ספורט1

פול פוגבה קיווה לפתוח פרק חדש בקריירה הדועכת שלו כשעבר ממנצ'סטר יונייטד ליובנטוס, הקבוצה שבה הוא פרץ. אלא שמיד לאחר המעבר הוא נפצע וכעת, חודשיים לפני המונדיאל, מפוצצת פרשה גדולה שקשורה לאחיו מתיאס - גם הוא שחקן כדורגל אם כי אלמוני הרבה יותר.

כזכור, מתיאס פוגבה העלה סרטון שבו הוא מבטיח "לחשוף דברים על פול פוגבה, כאשר אחרי שהוא יחשוף אותם כולם יראו כמה פול פוגבה הוא פחדן גדול, בוגד והאיש הכי צבוע על פני האדמה".

כעת בצרפת חושפים את הסרטון המדהים שלו שבו הוא טוען: "פול רצה להשתיק אותי, אבל הוא לא יכול. הכול נכון, גם זה שפול שכר את שירותיה של מכשפה שתטיל קללה על אמבפה רק בגלל שהוא מקנא בהצלחה שלו בנבחרת. כשאתם מפורסם, העולם איתך, הרשויות מקשיבות לך. אבל זה לא שם אותך מעל החוק.

שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, פול פוגבה חוגגים. רויטרס
פוגבה מקנא באמבפה?/רויטרס

התגובה של פול פוגבה, אחיו הקטן של מתיאס, לא איחרה לבוא. פוגבה, ששחרר הודעה יחד עם אמו שעומדת לצידו, טוען כי: "אין הפתעה בסרטון הזה". פול טוען שהוא קורבן לאיומים וניסיון סחיטה של 13 יורו מצד כנופייה אלימה. כך או כך, משטרת צרפת כבר פתחה בחקירה של הפרשה הזו שמן הסתם מסעירה את המדינה ולא רק אותה.

מתיאס בן ה-31 הוא כאמור כדורגלן הרבה פחות מפורסם מאחיו ושיחק במועדונים קטנים באנגליה כמו וורקסהאם וקרו אלכסנדרה. ארבע שנים אחרי שהיה הקפטן ובורג מרכזי בנבחרת צרפת שזכתה במונדיאל, יש ספק גדול אם פול פוגבה הפצוע ייכלל בכלל בסגל אלופת העולם במונדיאל שייערך בקטאר בחודש נובמבר. הפרשה הנוכחית והפציעה המתמשכת ממש לא מקרבים אותו לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully