וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תגביר את הלחץ, אבל אוסקר גלוך מרגיש בשל לחו"ל

18.9.2022 / 6:40

הצהובים רוצים להחזיר את האליפות לקרית שלום, אבל גם שהקשר הצעיר יאריך את חוזהו. הסיכוי לכך קלוש והיהלום יעזוב בסוף העונה או בעוד שנתיים ויותיר בור גדול. וגם: האם יובאנוביץ' צריך להרגיש מקופח ומה החשיבות של נסיקת דוידזאדה

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

1. כשהוא עוד לא בן 18 וחצי, מכבי תל אביב כבר יכולה לראות את הסוף של אוסקר גלוך במועדון ומדובר בסיפור טראגי מבחינת מכבי תל אביב. שחקן כמו גלוך גדל פעם בדור ומכבי תל אביב שנהנית ממנו כעת, לא תצליח להשאיר אותו אצלה מעבר לחוזה הנוכחי שלו.

גלוך יסיים את העונה הזו במכבי תל אביב ובסיומה יצטרך הבעלים מיטש גולדהאר להחליט האם הוא מוכר אותו ומקבל כמה מיליוני דולרים או שהוא משאיר אותו לעונה נוספת כדי ליהנות מהיהלום שלו ובסיומה, נפרד ממנו ללא תמורה. כך או אחרת, הסירוב של מכבי תל אביב למכור אותו הקיץ, יוביל לסכום די נמוך שהיא תקבל בקיץ הבא, אם תוציא אותו למכירה, מכיוון שגלוך יכנס לשנה אחרונה בחוזהו.

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
רוצה לעבור לליגה גדולה. גלוך/אריאל שלום

לא פחות מהחזרת האליפות לקרית שלום, רוצים במכבי תל אביב להחתים את גלוך על חוזה חדש. כזה שישאיר אותו אצלם לתקופה יותר ארוכה. גולדהאר מוכן להציע הרבה כסף תמורת זה, להפוך את גלוך כבר בגיל 18 וחצי לבעל חוזה גבוה ביותר, אולי שני רק לערן זהבי, אבל הסיכוי שגלוך יוותר על הרצון שלו להתקדם ולשחק באירופה, קלוש עד לא קיים. מכבי תל אביב שחיכתה המון שנים לצמיחה של שחקן כזה, תיאלץ בעוד עונה או מקסימום שתיים לראות את הטאלנט שלה יוצא לאירופה. את רוב הקריירה שלו גלוך יעשה במועדונים ביבשת.

אתמול הגיעו לעקוב אחרי גלוך גם אנשי מקצוע מליון וגם אנשים מברסט. ספק רב אם אחד מהם יצליח לשים עליו את היד ולהביא אותו לצרפת. על העונה הזו, כאמור, אין מה לדבר, אבל גם בקיץ הבא המטרה של גלוך תהיה לעבור לליגות יותר בכירות מהליגה הצרפתית.

השער הנהדר שהוא כבש אתמול והבישול הגאוני לאייל גולסה ב-0:4 על בית"ר ירושלים, לימדו שמכבי תל אביב צריכה אותו על הדשא ופחות בספסל. ולאדן איביץ', שסיפסל אותו באשדוד בשבת שעברה, לא אהב שוב את ההתעסקות רק בגלוך ובמסיבת העיתונאים ירה: "אוסקר שחקן מצוין וחשוב מאוד למכבי תל אביב, אבל למה אתם לא שואלים אותי היום למה דן גלזר ירד לספסל או למה אייל גולסה, ואן אובריים ופארפה גיאגון שגם היה נהדר במשחקים האחרונים, לא פתחו? צריך לכבד את כל השחקנים ולשאול על כולם". איביץ' יודע היטב מה יש לו ביד וברור שהתשובות שלו נועדו כדי לא לייצר מתיחות בין אוסקר המפורגן ליתר השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. אריאל שלום
העיניים הופנו לעברו, והוא חזר לכבוש. זהבי/אריאל שלום

2. גלוך הוא הסיפור המרכזי כרגע במכבי תל אביב, אבל לידו נמצא הסיפור של ערן זהבי. זה היה ערב בו העיניים הופנו לעבר זהבי. הסיפור יוצא הדופן מול יוסי בניון ואלון חזן, שם שוב את זהבי תחת אור הזרקורים, כל שכן אחרי שבשבוע שעבר הוא החמיץ פנדל והמשיך למשחק לא טוב באשדוד. די היה לראות את הלחץ על פני כל אנשיו של זהבי בתא הצפייה שלהם בבלומפילד, כדי להבין עד כמה הפנדל שהוא כבש שיחרר הרבה מתח שהיה אצור אצלו ואצל קרוביו. זה לא הולך להיות קל לזהבי העונה, אבל כל עוד השחקנים שבאים מהקו השני יידעו להבקיע, הוא גם ימצא את הרשת ויבוא על שכרו.

ליד זהבי נמצא ג'ורג'ה יובאנוביץ' וגם הוא מחפש את הגול שלו. במשחק הקודם הוא היה מורחק על אגרסיות שפירק גם כי לא מצא את הרשת רוב דקות המשחק מול קרית שמונה. במכבי תל אביב הדפו אמש את הטענות כאילו יובאנוביץ' מקבל פחות כדורים וכי השחקנים האחרים מחפשים יותר את זהבי. "לא היה משחק שזהבי מסר כל כך הרבה כדורים ופירגן כל כך הרבה כמו המשחק הזה", אמרו אמש בקבוצה. "ערן מחפש כל הזמן את ג'ורג'ה, יותר אפילו ממה שצריך. התחושה היא שערן מחפש יותר למסור מאשר לבעוט בעצמו, אז באמת שאלה קשקושים".

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ', אופיר דוידזאדה, מתן חוזז. אריאל שלום
מאיביץ' הוא מקבל המון קרדיט. דוידזאדה/אריאל שלום

3. מי שזכה להרבה מלים חמות הוא אופיר דוידזאדה. הרבה קרדיט מהתקשורת ומהיציעים הוא לא קיבל, אבל המאמנים במכבי תל אביב מאמינים בו ולראיה ההחלטה של איביץ' לשחק עם חמישה בהגנה כשלדוידזאדה ניתנות כל הזמן הוראות התקפיות. אם בצד ימין איביץ' עושה הרבה חילופים בין אנדרה ג'ראלדש למאור קנדיל, הצד השמאלי הוא של דוידזאדה ואיביץ' לא מוצא יותר מדי סיבות להזיז את אנריק סבוריט שהפך לבלם השמאלי שלו בשלישיית בלמים. החוזק של מכבי תל אביב ימדד בחלקים הפחות זוהרים שלה ומשחק כמו זה של דוידזאדה אמש, הוא אינדיקציה טובה לעונה בריאה.

במחזור הבא תפגוש מכבי תל אביב את מכבי חיפה באצטדיון העירוני בחיפה, במשחק המרכזי שיתקיים ב-1 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully