וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "גלוך כישרון ברמה הכי גבוהה, הוא לא יישאר פה הרבה"

עודכן לאחרונה: 17.9.2022 / 23:59

החלוץ החמיא לכוכב הצעיר אחרי ה-0:4 על בית"ר: "לא ראיתי הרבה שחקנים בגילו שלוקחים ככה אחריות". זהבי סירב להתייחס לנבחרת והוסיף: "לוקח זמן להתאקלם בחזרה בליגת העל". איביץ': "התקשינו עד הגול הראשון"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4/ספורט1

מכבי תל אביב חגגה הערב (שבת) ניצחון קליל 0:4 על בית"ר ירושלים וחזרה למסלול הניצחונות אחרי הפנצ'ר באשדוד בשבוע שעבר. גבי קניקובסקי (37), אוסקר גלוך (43), ערן זהבי (83 בפנדל) ואייל גולסה (87) כבשו במשחק חד צדדי לחלוטין.

המאמן ולאדן איביץ' סיכם: "ברכות לשחקנים שלי וגם לאלה של בית"ר. עד שכבשנו את השער הראשון, התקשינו מול ההגנה שלהם. אנחנו יודעים שבית"ר עוברת תקופה קשה ומאחלים לה את הטוב ביותר בעתיד. יש לה מאמן טוב שעושה מה שהוא יכול כרגע. ניסינו למצוא את הדרך לעלות ליתרון ואז השער השני הגיע מהר והשחקנים שלנו התחילו להיות יותר יצירתיים".

על סיפור ערן זהבי-החדר-יוסי בניון אמר המאמן: "ערן חזק מאוד מנטלית. כרגע הוא מתאושש מהפציעה שהייתה לו בקדם העונה, אנחנו רוצים לעזור לו כי אנחנו יודעים מה הוא יכול לתרום. הוא עובד מצוין".

על רכש אמר הסרבי: "אמרתי המון פעמים שאנחנו מחפשים שחקנים שיכולים לעזור. אני מאמין שנמצא אותם. יונתן כהן? אני לא יכול לדבר על הסיטואציה שלו, אני מדבר על זה עם ההנהלה והבעלים. יש לנו את התכניות שלנו".

שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
מכבי תל אביב כבר בהפרש שערים 1:18/אריאל שלום

ערן זהבי שהבקיע את השלישי בפנדל, סירב להתייחס לסיפור הנבחרת בכל תוקף. כשנשאל לגבי לגבי אוסקר גלוך, השיב: "אוסקר עשה היום משחק מדהים, הוא כישרון ברמה הכי גבוהה שיש. הוא עובד על המגרש, הוא מקצוען ונשאר עם הרגליים על הקרקע. הכי נשמח בשבילו אם ימשיך להתפתח ויהיה פקטור משמעותי בקבוצה הזאת. לא ראיתי הרבה שחקנים בגילו שלוקחים ככה אחריות, מבקשים את הכדור ומאיימים על השער. הוא לא יישאר הרבה בליגת העל, לצערי ולשמחתי. אם הוא ימשיך ככה".

על כך שבעט את הפנדל אחרי שבשבוע שעבר החמיץ נגד מ.ס. אשדוד: "אני לא בורח מאחריות אף פעם, לפעמים אתה מבקיע ולפעמים מחמיץ. בסוף המאמן מחליט מי בועט פנדלים. אני שמח שזה נכנס".

זהבי התייחס גם לחזרה שלו לליגת העל: "עברתי פציעה לא פשוטה ולוקח זמן להתאקלם לארץ ולכדורגל שלנו. אנשים קצת מזלזלים בכדורגל שלנו. אני חוזר לעצמי לאט לאט ואני שמח שיש לי קבוצה טובה ומועדון תומך שעוזרים לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא הסכים להתייחס לענייני הנבחרת. זהבי/אריאל שלום

מנהלת הליגות והוועד האולימפי בישראל הקדישו את המחזור לציון 50 שנה לרצח אחד עשר הספורטאים במשחקים האולימפיים במינכן תחת האמירה למשפחות השכולות - היום כולנו 11. לבלומפילד הגיעו הערב כאורחות הכבוד האלמנות אילנה רומנו ואנקי שפיצר, יחד עם יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully