וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי חגגה עם 1:2 על מילאן, מוריניו השתולל והורחק בהפסד רומא

הקבוצה מדרום איטליה חזרה לפסגה בזכות שער ניצחון של ג'ובאני סימאונה (78). מאמן רומא זעם על השיפוט בהפסד 1:0 לאטאלנטה. הפסדים ליובנטוס ואינטר

תקציר: מילאן - נאפולי 2:1/ספורט1

המחזור השביעי בסרייה א' נמשך היום (ראשון) עם המשחק המרכזי שבו נאפולי המוליכה ניצחה 1:2 בחוץ את מילאן האלופה. עוד לפניו עלתה לפסגה הקבוצה הכי לוהטת בליגה - אודינזה - שרשמה ניצחון חמישי רצוף אחרי 1:3 על אינטר. יובנטוס הפסידה לעולה החדשה 1:0 מונצה במה שהיה לניצחון הראשון אי פעם של העולה החדשה בליגה האיטלקית. לאציו וצ'ירו אימובילה גברו 0:4 על קרמונזה, כשהכוכב עקף את אלסנדרו דל פיירו בטבלת כובשי השערים באיטליה ופיורנטינה ניצחה 0:2 את ורונה. לאחר מכן, הפסידה רומא 1:0 לאטאלנטה.

בשישי ניצחה לצ'ה 1:2 בחוץ את סלרניטנה ובשבת ספציה גברה באותה תוצאה על סמפדוריה המאכזבת, כשטיאגו מוטה הפסיד 1:0 לאמפולי בבכורה כמאמן בולוניה וטורינו הפסידה בתוספת הזמן 1:0 לססואולו.

מתאו פוליטאנו נאפולי. רויטרס
ניצחון ששווה מקום ראשון. נאפולי חוגגת/רויטרס

מילאן - נאפולי 2:1

המשחק המרכזי של המחזור השביעי הפגיש את האלופה, מילאן, מול מוליכת הטבלה, נאפולי. המארחת חסרה במשחק הזה את הסקורר שלה ויקטור אוסימן, אבל לשמחתה היא צירפה העונה את ג'ובאני סימאונה, שבדקה ה-78 הגיע ראשון להרמה של מריו רוי ונגח את שער הניצחון בזמן שאבא שלו דייגו סובל בדרבי עם אתלטיקו מדריד מול ריאל מדריד. בדקה ה-86 מילאן כמעט השוותה, אבל בעיטה אדירה של פייר קאלולו מתוך הרחבה נעצרה במשקוף. מתאו פוליטאנו היה זה ששבר את הקרח בפנדל בדקה ה-55. אוליבייה ז'ירו השווה זמנית בדקה ה-69, אבל מילאן ממשיכה את הבצורת מול נאפולי והתרחקה 3 נקודות מיריבתה בפסגה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'רארד דאולופאו, שחקן אודינזה מול אינטר. Alessandro Sabattini, GettyImages
ווינרים. דאולופאו ואודינזה/GettyImages, Alessandro Sabattini

אודינזה - אינטר 1:3

ניצחון חמישי ברציפות לאודינזה, ההפתעה של פתיחת העונה בליגה האיטלקית, שממשיכה בכושר המצוין שלה והיום השיגה ניצחון בקרב צמרת חשוב, ניצחון שבהחלט הייתה ראויה לו. אינטר הגיעה אופטימית, אחרי ניצחונות על טורינו בליגה ועל פלזן בצ'מפיונס, וניקולו בארלה העלה אותה ליתרון בדקה ה-5 בבעיטה חופשית מושלמת, אבל שער עצמי של מילאן שקריניאר (22) כפה שוויון 1:1. בדקות הסיום ג'רארד דאולופאו נגח נהדר כדור קרן והשלים מהפך (84), ארסלאן שנכנס בדקה ה-80 חתם את התוצאה בתוספת הזמן (90+3) עם נגיחה מקרוב לרשת, ואינטר סופגת הפסד שלישי בשבעה מחזורים, בעוד אודינזה מסרבת לעצור.

רוברטו פריירה, שחקן אודינזה מול אינטר. Alessandro Sabattini, GettyImages
הפסד שלישי העונה בליגה. אינטר/GettyImages, Alessandro Sabattini
שחקני מונצה חוגגים. רויטרס
ניצחון היסטורי. שחקני מונצה חוגגים/רויטרס

מונצה - יובנטוס 0:1

הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי עם הפסד ראשון העונה בליגה, והוא עלול להיות זה שיכריע את עתידו של המאמן האיטלקי. הגברת הזקנה עומדת רק על שני ניצחונות, 10 נקודות ותקועה במקום השמיני כשהיא מציגה כדורגל פשוט לא מספיק טוב. בנוסף לכל המאזן הרע בליגה, גם בליגת האלופות היא עם שני הפסדים בפתיחת שלב הבתים. גם הערב, יובנטוס לא הצליחה להכריע את המשחק, כשאנחל די מריה קיבל אדום בדקה ה-40 לאחר ששלח מרפק לחזהו של ארמנדו איצו. מול עשרה שחקנים של יובנטוס, מונצה הצליחה להבקיע בדקה ה-74 משער של כריסטיאן גיטקייר. התוצאה נשמרה עד שריקת הסיום, וזהו ניצחון היסטורי של מונצה - הראשון שלה אי פעם בליגה הבכירה באיטליה!

צפו בתקציר ה-0:1 הסנסציוני

תקציר: מונצה - יובנטוס 0:1/ספורט1
אנחל די מריה שחקן יובנטוס לאחר הרחקתו. רויטרס
אדום בוטה של הארגנטינאי. אנחל די מריה/רויטרס

קרמונזה - לאציו 4:0

הנשרים מבירת איטליה עם ניצחון שני ברציפות בליגה לראשונה העונה. הקבוצה של מאוריציו סארי עלתה ליתרון מוקדם בבית של העולה החדשה משער בדקה השביעית של צ'ירו אימובילה. החלוץ האיטלקי הכפיל את התוצאה בפנדל בדקה ה-21, כשזה היה השער ה-189 שלו בסרייה א' והוא עקף את אלסנדרו דל פיירו בדירוג הכובשים באיטליה. עוד לפני הירידה למחצית, סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' כבש את השלישי של לאציו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כדי לרדת ביתרון 0:3. התכולים המשיכו לשלוח גם בחצי השני, ובדקה ה-79 אימובילה בישל לפדרו המחליף את הרביעי של לאציו. ניצחון גדול שהעלה אותם מעל אינטר ורומא, שתשחק בהמשך הערב מול אטאלנטה.

צפו בתקציר ניצחונה של לאציו 0:4 על קרמונזה

תקציר: קרמונזה - לאציו 4:0/ספורט 1
צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג שער. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
עקף את דל פיירו. צ'ירו אימובילה/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

רומא - אטאלנטה 1:0

אטאלנטה שפתחה מצוין את העונה הצליחה להתאושש מה-1:1 המפתיע מול קרמונזה החלשה, וחגגה ניצחון חוץ ראשון על הג'אלורוסי מזה שלוש שנים. הקבוצה של ג'אן פיירו גספריני עלתה ליתרון בדקה ה-35 כשג'ורג'יו סקאלביני בן ה-18 שלח בעיטה מדויקת מקצה הרחבה יהשר לפינה. בדקה ה-53 היתה המארחת משוכנעת שמגיע לה פנדל לאחר שניקולו זאניוליו ספק-הוכשל ברחבה. ז'וזה מוריניו העצבני פרץ לכר הדשא, הביע את מחאתו וספג כרטיס אדום. קבוצתו היתה מסוכנת וטובה יותר (21 איומים, חמישה למסגרת, לעומת ארבעה ואחד בצד השני), אך לא הצליחה להכניע את מרקו ספורטיילו, ואחרי פגרת הנבחרות מחכה לו קרב לא פחות גדול - מול אינטר, במילאנו - במשחק בו יצפה מהיציע בשל ההרחקה.

מאמן רומא ז'וזה מוריניו. רויטרס
זעם והורחק. מוריניו/רויטרס

צפו בתקציר ה-0:1

תקציר: רומא - אטאלנטה 1:0/ספורט1

משחקים נוספים:

שישי:

סלרניטנה - לצ'ה 2:1
לסלרניטנה: חואן גונזאלס (עצמי, 55). ללצ'ה: אסאן קיסיי (43), גבריאל סטפצה (83).

שבת:

בולוניה - אמפולי 1:0
לאמפולי: פיליפו באנדינלי (75)

ספציה - סמפדוריה 1:2
לספציה: ג'ייסון מוריו (עצמי, 12), אמבלה אנזולה (72). לסמפדוריה: עבדלחמיד סאבירי (11)

טורינו - ססואולו 1:0
לססואולו: אגוסטין אלבארס (90+3)

ראשון:

פיורנטינה - ורונה 0:2
לפיורנטינה: ג'ונתן איקונה (13), ניקולאס גונסאלס (90)

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

הליגה האיטלקית תחזור אחרי פגרת הנבחרות עם המחזור השמיני ב-1.10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully