וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי עלתה לפסגה עם 0:3 על וולבס, שלושער לסון ב-2:6 של טוטנהאם

האלופה חגגה במוליניו: גריליש (1), הולאנד (16) ופודן (69) הבקיעו, קולינס המארח הורחק. התרנגולים הביסו את לסטר, הדרום קוריאני עלה מהספסל וכבש לראשונה העונה

תקציר: כל שערי השבת בליגה האנגלית, 17.9/ספורט1

המחזור השביעי של הפרמיירליג נפתח אתמול (שישי) לאחר שבסוף השבוע הקודם המשחקים נדחו בעקבות מותה של המלכה אליזבת'. אסטון וילה גברה על סאות'המפטון 0:1, בעוד פולהאם רשמה 2:3 על נוטינגהאם פורסט. היום האקשן נמשך כשמנצ'סטר סיטי הביסה את וולבס 0:3 בחוץ וטוטנהאם פירקה 2:6 את נועלת הטבלה עם שלושער מדהים של יונג מין סון תוך 13 דקות.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. רויטרס
משחק שביעי ברציפות שהוא כובש. ארלינג הולאנד/רויטרס

וולבס - מנצ'סטר סיטי 3:0

לאחר התיקו מול אסטון וילה במחזור הקודם, הקבוצה של פפ גווארדיולה רוצה לחזור למסלול הניצחונות גם בליגה, זאת לאחר שהיא ניצחה את בורוסיה דורטמונד במחזור השני של ליגת האלופות. מנואל אקנג'י בלם הרכש מדורטמונד פתח במרכז ההגנה של פפ, כאשר הולאנד, דה בראון ופודן בהתקפה המאיימת. גדש ומוטיניו בהרכב של המארחת, שהחתימה גם את דייגו קוסטה אך זה לא נכלל עדיין בסגל.

דקה 1: גול! מחוג השעון עדיין לא השלים סיבוב מלא אחד ומנצ'סטר סיטי עלתה ל-0:1. פודן שלח בעקב לדה בראונה, שהמשיך בכדור רוחב חד לרחבה, שם היה ג'ק גריליש שאחרי 54 שניות דחק לרשת. איזו פתיחה.

דקה 16: גול! מנצ'סטר סיטי עלתה ל-0:2 ומי כבש? נכון, ארלינג הולאנד. הנורבגי הנפלא הניף רגל מחוץ לרחבה ושלח כדור שטוח לפינה ופנימה. משחק שביעי ברציפות שהנורבגי הלוהט מבקיע.

דקה 33: ניית'ן קולינס פגע בברוטליות בגריליש וספג כרטיס אדום. וולבס ב-10 שחקנים.

דקה 69: גול! הלאנד העביר עומק לדה בראונה, ששלח כדור רוחב מדויק מימין ופודן בעט בנגיעה לרשת. 0:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 70: המשחק נעצר והקהל על הרגליים לדקת מחיאות כפיים לזכר המלכה אליזבת', שעמדה בראש בית המלוכה במשך 70 שנה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

צפו בתקציר הניצחון של סיטי

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 על וולבס/ספורט1
שחקן טוטנהאם יונג מין סון. רויטרס
שערים ראשונים העונה. יונג מין סון/רויטרס

טוטנהאם - לסטר סיטי 2:6

התרנגולים הגיעו אחרי משחק בו לא נראו מספיק טוב בליסבון, כשחניכיו של אנטוניו קונטה הפסידו 2:0 לספורטינג משערים בדקות ה-90 ותוספת הזמן. הערב, הם קיבלו בחזרה את יונג מין סון עם שעריו הראשונים עונה, כשהדרום קוריאני כבש שלושער אדיר כמחליף בניצחון הענק של טוטנהאם 2:6 מול נועלת הטבלה, לסטר. המשחק נפתח בקצב גבוה וכבר בדקה השישית יורי טילמאנס כבש מהנקודה הלבנה כדי להעלות את השועלים ליתרון מוקדם. שתי דקות עברו, והארי קיין כבש את שערו השישי העונה כדי להשוות את התוצאה ולהעלות את מאזנו מול לסטר ל-20 שערים, הקבוצה מולה כבש הכי הרבה בקריירה. בדקה ה-21 אריק דייר הפך את התוצאה מבישול של איוון פרישיץ'. עוד לפני סיום המחצית הראשונה, ג'יימס מדיסון השווה בדקה ב-41 והוריד את הקבוצות בשוויון 2:2 במחצית קצבית במיוחד.

שתי דקות לתוך המחצית השנייה ורודריגו בנטנקור כבש את שערו הראשון במדי הספרס כדי להעלות שוב את טוטנהאם ליתרון, כשיונג מין סונג עלה מהספסל וכבש שלושער בדקות 73, 84 ו-86 כדי לחתום את התוצאה. לסטר ממשיכה להסתבך בתחתית הליגה והיא עם נקודה בלבד וללא ניצחון בליגה, כששמו של ברנדן רוג'רס להיות המפוטר הבא בין מאמני הפרמיירליג נמצא בכותרות. טוטנהאם עלתה למקום השני ונצמדה למנצ'סטר סיטי, לפחות עד משחקה מחר של ארסנל.

צפו ב-2:6 של טוטנהאם והשלושער של סון

תקציר: טוטנהאם הביסה 2:6 את לסטר, סון נכנס כמחליף וכבש שלושער תוך 13 דקות/ספורט1
ז'ואאו פאליניה שחקן פולהאם. רויטרס
שער גדול. פאליניה/רויטרס

אסטון וילה - סאות'המפטון 0:1

אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים התאוששה קבוצתו של סטיבן ג'רארד עם 1:1 מול מנצ'סטר סיטי במחזור שעבר. כעת היא המשיכה במומנטום והשיגה ניצחון שני העונה, הודות לשער בודד של ג'ייקוב ראמזי (41). הקדושים עם הפסד שני רצוף וכעת שתי הקבוצות צמודות בטבלה עם 7 נקודות.

צפו בתקציר ניצחונה של פולהאם

תקציר: נוטינגהאם - פולהאם 3:2/ספורט1

נוטינגהאם פורסט - פולהאם 3:2

ניצחון מלהיב לקוטג'רס, שעולים זמנית למקום השישי בטבלה. טאיוו אווניי כבש ראשון (11) אך טוסין אדרביויו (54), ז'ואאו פאליניה (57, עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה) והאריסון ריד (60) ביצעו מהפך בזק. לואיס אובריאן רק צימק בצד השני (77) עבור העולה החדשה, שרושמת הפסד ליגה רביעי ברציפות.

צפו בתקציר התיקו בין ניוקאסל לבורנמות'

תקציר: ניוקאסל - בורנמות' 1:1/ספורט1

ניוקאסל - בורנמות' 1:1

המגפייז סופרים כבר שישה מחזורים רצופים ללא ניצחון, מהם חמישה הסתיימו בתיקו. פיליפ בילינג העלה ליתרון את ה"דובדבנים" (62), אלכסנדר איסק איזן בפנדל מוצלח (67) וקבע חלוקת נקודות בסיום.

מי הוא ספורטאי השנה?

ארטיום דולגופיאט
בלסינג אפריפה
דני אבדיה
עומר אצילי
מארו טפרי
יונתן קפיטולניק
61832 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

חנה קנייזבה מיננקו
לונה צ'מטאי
אנסטסטיה גורבנקו
רז הרשקו
תמנע נלסון לוי
דריה אטמנוב
48257 משתתפים

משחקי יום ראשון

ברנטפורד - ארסנל
אברטון - ווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully