וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרמיירליג תחודש בסוף השבוע, המשחק בין צ'לסי לליברפול נדחה

המחזור השמיני יערך כמתוכנן החל מיום שישי, אבל המשחקים של הבלוז נגד המייטי רדס ומנצ'סטר יונייטד נגד לידס נדחו. גם המשחק בין ברייטון לקריסטל פאלאס שנדחה מראש לא יתקיים

קליפ סיכום היום בספורט, 11.9/ספורט1

הפרמיירליג תתחדש בסוף השבוע הקרוב למרות מותה של המלכה אליזבת השנייה והלווייתה שתיערך ביום שני בלונדון, כאשר שלושה משחקים יידחו - כך הודיעו באופן רשמי בהודעת ארגון הליגה.

המחזור השביעי אמור היה להיערך בסוף השבוע האחרון וכידוע נדחה בשלמותו בעקבות מות המלכה והרצון לכבד את זכרה ולהקדיש את סוף השבוע לאבל, על אף שמהממשלה התקבל אישור לשחק כרגיל וזאת גם בשל העובדה שמדובר בשנת מונדיאל שמקשה מאוד על לוחות הזמנים.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח, קשר צ'לסי מייסון מאונט. רויטרס
לא ישחקו במחזור הקרוב. סלאח ומאונט, שחקני ליברפול וצ'לסי/רויטרס

מכיוון שמדובר בשנה מאוד מורכבת בשל המונדיאל הראשון בהיסטוריה שייערך בחורף, ראשי הפרמיירליג נכנסו למלכוד: דחיית המחזור השביעי יצרה מצב מורכב וכמובן צורך לשבץ מחדש מחזור משחקים שלם במהלך 2023. זו גם הסיבה שהמחזור השמיני ייערך כמתוכנן, כמו גם משחקי הצ'מפיונשיפ שיחודשו בעוד יומיים, ביום שלישי.

הסיבה היא הלוויית המלכה אליזבת', אירוע בסדר גודל עולמי שמצריך את כוחות האבטחה להיות בסטנד-ביי תמידי ויוצר מצב שבו יש קושי לנהל אירועי תרבות וספורט גדולים. לכן, המפגשים ביום ראשון בין צ'לסי לליברפול ובין מנצ'סטר יונייטד ללידס יונייטד נדחו למועד שיקבע בהמשך. הסיבה שגם המשחק במנצ'סטר נדחה היא בעקבות תגבור כוחות של המשטרה המקומית באזורים שונים במסלול הלוויה של המלכה. המשחק בין ברייטון לקריסטל פאלאס נדחה עוד לפני מות המלכה בעקבות שביתה שהייתה מתוכננת בברייטון - שאמנם כבר בוטלה, אך ספק אם המשחק ייערך בשל העובדה כי נדחה מבעוד מועד.

כידוע, משחק ליגת האלופות בין ריינג'רס לנאפולי שאמור היה להיערך ביום שלישי הקרוב נדחה ביממה ליום רביעי וזאת מכיוון שהיה צורך בכוחות משטרה גדולים באדינבורו ביום שלישי. גם נאסרה הגעתם של אוהדי נאפולי למפגש. בנוסף לכך, המועדונים הבריטים, שכולם מארחים את המשחקים בערב המחזור השני, הודיעו כי לא ישמיעו את המנון ליגת האלופות ויציינו דקת דומייה לזכר המלכה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. GEOFF CADDICK/AFP, GettyImages
גם המשחק של מנצ'סטר יונייטד נדחה. אריק טן האח/GettyImages, GEOFF CADDICK/AFP

משחקי המחזור השמיני בפרמיירליג:

שישי:

אסטון וילה - סאות'המפטון (22:00)
נוטינגהאם פורסט - פולהאם (22:00)

שבת:

וולבס - מנצ'סטר סיטי (14:30)
ניוקאסל יונייטד - בורנמות' (17:00)
טוטנהאם - לסטר (19:30)

ראשון:

ברנטפורד - ארסנל (14:00)
אברטון - ווסטהאם יונייטד (16:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully